همراه با انتخابات

وعده جامعه ورزش
جمعه ١۵ تیر ورزشگاه
پرخاطره شهید شیرودی
جامعه ورزش و خانواده فوتبال از عموم مردم به ویژه ورزشکاران و جوانان برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد. بر همین اساس وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک، سازمان بسیج ورزشکاران و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی در استمرار همراهی‌های گذشته با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، با شور و شعار وصف‌ناپذیر، زمینه‌ حماسه‌ای ماندگار را به وجود می‌آورند تا پیروزی ملت ایران بار دیگر به ارمغان آید. وعده ما جمعه ١۵ تیر ١۴٠٣ از ساعت ٩ تا ١٢ در مجموعه ورزشی شهید شیرودی شعبه اختصاصی جامعه ورزش و جوانان استان تهران و دیگر شعب اختصاصی در سراسر کشور است.»


شمسایی: مردم رسالت خود را
 تمام کنند
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تأکید بر اینکه باید در سرنوشت کشور حضوری فعال داشت‌، گفت: «مردم همواره پای تعهد خود به کشور بوده‌ و این را بارها به اثبات رسانده‌اند، حالا نوبت دولتمردان است تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری مشکلات مردم را برطرف و معیشت جامعه را بهبود بخشند. به عنوان فردی که عاشق ایران و کشورم هستم، می‌گویم در ۴۸‌سالی که از خداوند عمر گرفته‌ام، در دوره‌های مختلف ریاست‌جمهوری و در هر برهه‌ای که لازم بوده، حضور داشته‌ام و ادوار انتخابات مختلف را دیده‌ام.»


تاج: مشارکت در انتخابات
 اهمیت بالایی دارد
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: «به شخصه باور دارم که مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه می‌تواند نقش بسیار خوبی در تحقق برنامه‌های اعلامی رئیس‌جمهوری آینده و همچنین در پیشبرد اهداف نظام و کشور داشته باشد. بزرگان نظام به ویژه مقام معظم رهبری همواره بر مشارکت گسترده در انتخابات تأکید دارند و برای رأی مردم ارزش بالایی قائل هستند. جمعه هر فردی با هر سلیقه‌ای باید پای صندوق بیاید، چرا که افزایش مشارکت اهمیت بالایی دارد. امیدوارم جامعه ورزش هم به وظیفه خود عمل کند و در انتخابات مشارکت داشته باشد.»


نبی: مشارکت ورزشکاران در انتخابات پرشور خواهد بود
مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه پانزدهم تیرماه، اظهار داشت: «مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو با توجه به آینده کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. جامعه ورزش در تمام دوره‌های انتخابات‌ حضور پرشوری داشته و به طور قطع روز جمعه باز هم ورزشکاران و قهرمانان با حضورشان پای صندوق‌های رأی همه را سربلند خواهند کرد. از همه می‌خواهم در این انتخابات شرکت کنند تا با یک انتخاب درست، شرایط بهتری را برای کشورمان رقم بزنیم.»
سرپرست تیم ملی فوتبال تصریح کرد: «ورزش با توجه به تأثیرات مثبتی که از نظر اجتماعی، اقتصادی و بین‌المللی دارد، همواره باید مورد توجه باشد. به همین خاطر از رئیس‎‌جمهور جدید درخواست داریم نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد و به مطالباتشان رسیدگی کند. منتخب مردم می‌بایست در جهت رفع مشکلات موجود اهتمام بورزد. در حوزه ورزش هم باید دولت‌ها، حمایت مادی و معنوی کاملی از رشته‌های مختلف ورزشی داشته باشند. ورزش یکی از فاکتورهای غرور و اقتدار ملی در میادین بین‌المللی است و معتقدم در صورتی که حمایت‌های لازم از تیم‌ها و فدراسیون‌های مختلف نشود، موفقیتی در مسابقات جهانی و آسیایی کسب نخواهد شد و فرصت آن شور و اعتباری که به واسطه ورزش می‌توانیم ایجاد کنیم، از دست می‌رود.»
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی