صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • پرونده
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هشتاد و هشت - ۰۴ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هشتاد و هشت - ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۷

خبر

 اردوی خارجی به شرط
تأمین اعتبار
وضعیت اردوی خارجی پیش‌فصل استقلال هنوز مشخص نیست. درحالی که به نظر می‌رسید آبی‌پوشان با روند خصوصی‌سازی برخلاف سال‌های قبل وضعیت مالی بهتری دارند در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر اردوی خارجی استقلال برای آمادگی فصل جدید منتشر شد. اما حالا این‌طور شنیده می‌شود که مدیران هلدینگ خلیج فارس موفق نشده‌اند منابع مالی این اردوی خارجی را تأمین کنند و از طرفی هنوز مجوزهای مربوط به این اردو از سوی نهاد‌های مربوطه اخذ نشده که همین موضوع باعث شده تا این اردو قطعی به نظر نرسد. درحالی که هنوز تکلیف سکاندار هدایت استقلال برای فصل بعد مشخص نیست باید دید با روشن شدن تکلیف نکونام باشگاه چه اردویی برای بازیکنان در نظر خواهد گرفت.
 

نکونام علاقه‌ای به مغانلو ندارد
برخلاف شایعات شنیده شده حضور شهریار مغانلو مهاجم فصل قبل سپاهان در لیست استقلال صحت ندارد. انتقال مغانلو از اصفهان به تهران قطعی نیست و احتمالاً مهاجم تیم ملی با پیشنهاداتی که از تیم‌های عربی دارد راهی امارات می‌شود. علاوه بر این نکونام هم دیگر تمایلی به جذب این مهاجم نداشته و از آنجایی که خصوصیات فنی و فیزیکی مغانلو را شبیه به بلانکو می‌داند، قصد دارد به بازیکن آرژانتینی به عنوان یک مهاجم سرزن اکتفا کرده و قید مغانلو را بزند. بنابراین حضور آقای گل لیگ در استقلال را باید منتفی دانست.


دانشگر دوباره در رادار آبی ها


محمد دانشگر مدافع فصل قبل سپاهان علاقه‌مند بازگشت به استقلال است. او که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد حالا از طریق چند واسطه اعلام کرده است که تمایل دارد تا مجدداً به جمع آبی‌پوشان بپیوندد. او سال 1401 با جدایی از استقلال شوک بزرگی به هواداران این تیم وارد کرد و با قراردادی 3 ساله به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی پیوست. حالا با پایان فصل و قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی دانشگر علاقه‌مند است تا به استقلال برگردد و از طرفی این‌طور به نظر می‌رسد که نام او در لیست نکونام هم جای ندارد. در چنین شرایطی باید دید بعد از مشخص شدن تکلیف نکونام در روزهای آینده مدیران استقلال برای جذب این بازیکن چه اقدامی انجام می‌دهند و آیا ریسک بازگرداندن این بازیکن را به جان می‌خرند یا خیر؟
 

رضاییان سوژه داغ استقلالی‌ها
احتمال حضور رامین رضاییان در استقلال کم‌رنگ شد. در روزهای قبل شنیده‌های زیادی مبنی بر پیوستن مدافع فصل قبل سپاهان به باشگاه استقلال به گوش می‌رسید اما حالا باتوجه به پیشنهاداتی که از تیم‌های اماراتی دارد گفته که اولویتش این تیم‌ها خواهد بود و این‌طور به نظر می‌رسد که پرونده او در استقلال فعلاً بسته شده است. از آنجایی که تکلیف کوین یامگا هنوز مشخص نیست و احتمال جدایی او از استقلال وجود دارد، مسئولان باشگاه بشدت خواهان جذب رضاییان برای جایگزینی او هستند و احتمالاً تا زمانی که این مدافع تیم جدیدش را انتخاب نکند، یکی از سوژه‌های داغ نقل و انتقالات استقلال خواهد بود و تا وقتی که رضاییان تیم جدیدش را انتخاب نکند نامش در میان بازیکنان احتمالی که به استقلال خواهند آمد، دیده خواهد شد.
 

یامگا همچنان در بلاتکلیفی
 احتمالاً تکلیف کوین یامگا مدافع استقلال تا 10روز آینده مشخص می‌شود. برخلاف خبرهای ضدونقیضی که به گوش می‌رسد تکلیف یامگا برای ماندن در استقلال هنوز مشخص نیست. درحالی که روند درمان چشم یامگا در روزهای اخیر امیدوارکننده بوده است، او همچنان قادر به انجام تمرینات سنگین نیست و تازه پا به توپ شده است. همین موضوع هم باعث شده است استقلال با بررسی معاینات یامگا تا 10 روز آینده درباره این بازیکن تصمیم قطعی بگیرد تا در صورت نماندنش اقدام به جذب جایگزین او در فصل جدید لیگ برتر کند. قرار شده یامگا در فرانسه نیز آزمایش‌هایی انجام دهد و بعد از بازگشت به ایران هم تحت نظر باشد تا اگر دید مناسبی داشت به لیست برگردد و اگر نداشت استقلال تصمیم دیگری بگیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی