مردم حتی نمی‌دانند 37 روز دیگر چه خبر است

سهرابیان: کشور رنگ و بوی المپیک ندارد


 علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در فاصله 37 روز مانده به المپیک، جو کشور را المپیکی نمی‌داند. او معتقد است نه‌تنها صدا و سیما که در شهر هم هیچ چیز رنگ و بوی المپیک ندارد و جا دارد تا در روزهای باقی‌مانده، تبلیغات مربوط به المپیک در سطح شهر بیشتر شود.
 
شرایط قایقرانان المپیکی روئینگ در کمپ روسیه چگونه است؟
به‌خاطر نداشتن پیست استاندارد ملی‌پوشان روئینگ راهی روسیه شدند و این روزها در کمپ کازان سخت مشغول تمرین هستند. تمام شرایط در این کمپ مهیاست و تجهیزات و امکانات لازم را دارند. طبق برنامه قرار است ملی‌پوشان روئینگ تا 3-4 روز قبل از المپیک در روسیه بمانند و از حداکثر فرصت برای تمرین استفاده کنند.
قایقرانان المپیکی آب‌های آرام از ایتالیا راهی المپیک می‌شوند یا به ایران آمده و دوباره به فرانسه می‌روند؟
در روزهای قبل اقدامات لازم برای حضور ملی‌پوشان در اردوی مشترک با قایقرانان تیم ملی ایتالیا را انجام داده‌ایم. حالا تنها مشکل ویزاست و به محض صدور روادید، علی آقامیرزایی و محمدنبی رضایی راهی رم می‌شوند. از آنجایی که فاصله رم تا پاریس بسیار کم است و با مترو هم امکان‌پذیر است، در حال رایزنی هستیم تا ملی‌پوشان آب‌های آرام به همراه مربیانشان از همان ایتالیا راهی المپیک شوند.
در فاصله 37 روز مانده به المپیک فضای کشور المپیکی است؟
به هیچ‌وجه فضای کشور المپیکی نیست. کشورهای دیگر رنگ و بوی المپیک به خود گرفته‌اند اما در ایران نه در صدا و سیما و نه در سطح شهر هیچ خبری از المپیک نیست. کشور رنگ و بوی المپیک ندارد و هیچ خبری از ویژه برنامه‌های المپیکی و بنرهای ورزشکاران در سطح شهر نیست، مردم حتی نمی‌دانند چه کسانی راهی المپیک می‌شوند و 37 روز دیگر چه خبر است که این موضوع جای تأسف دارد. من حتماً در جلسه بعدی هیأت اجرایی این موضوع را مطرح می‌کنم که در فرصت باقی‌مانده مانورهای تبلیغاتی مربوط به المپیک بیشتر شود تا مردم حداقل بدانند مرداد ماه المپیک و شهریور ماه پارالمپیک برگزار می‌شود.
قایقرانان ایران توانایی حضور در فینالA المپیک را دارند؟
من هیچ‌گاه برای ورزشکارانم هدف تعیین نمی‌کنم اما شک ندارم که هیچ‌وقت کم‌فروشی نکرده و هرچه در توان دارند را برای حفظ آبروی قایقرانی و شأن ایران انجام می‌دهند. بنابراین هیچ‌گاه نمی‌گویم حتماً باید به فینال A صعود کنید که آنها را در دلهره و اضطراب بیندازم.

جستجو
آرشیو تاریخی