صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هشتاد و دو - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هشتاد و دو - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اخبار

مدیرعامل استقلال هفته آینده مشخص می‌شود
از گوشه و کنار باشگاه استقلال خبرهایی مبنی بر انتخاب مدیرعامل جدید به گوش می‌رسد. طبق شنیده‌ها هفته آینده جلسه‌ای در باشگاه برای تصمیم‌گیری درباره اعضای هیأت رئیسه برگزار خواهد شد که به احتمال زیاد در همان جلسه مدیرعامل جدید باشگاه هم انتخاب خواهد شد. اینطور که به نظر می‌رسد تغییرات زیادی در راه باشگاه استقلال است و احتمالاً مدیرعامل بعدی از میان نفرات هلدینگ خلیج‌فارس خواهد بود. در حال حاضر فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی، باشگاه را اداره می‌کند و احتمال دارد سمیعی تنها کسی باشد که از بدنه مدیریت قبلی در باشگاه استقلال باقی بماند. انتخابات آتی وضعیت مدیریتی استقلال را بهبود خواهد بخشید هر چند که باید نقش شهریاری و علی عسگری را در تصمیم‌گیری‌های کلان استقلال بسیار مهم و اثر‌گذار تلقی کرد.
 

در انتظار اعلام برنامه آکادمی
بعد از یک ماه همچنان خبری از ارائه برنامه‌های محمد حسین ضیایی، رئیس آکادمی باشگاه استقلال نیست. در حالی که یک ماه از انتخاب ضیایی می‌گذرد اما همچنان او برنامه‌های مدنظرش را برای آکادمی باشگاه اعلام نکرده است. بعد از صدور مجوز حرفه‌ای استقلال حالا حساسیت‌ها در این باره بیشتر شده است، از طرفی با تأکید AFC مبنی بر ضرورت هزینه برای آکادمی باشگاه‌ها لازم است که باشگاه استقلال در این وادی قدم‌های محکمی برداشته و برای بخش آکادمی خود هزینه کند. اینکه اگر باشگاه استقلال براساس رویه مدیران سابق بخواهد با سند‌سازی این ماجرا را حل کند، برای این باشگاه اتفاق خوشایندی رخ نخواهد داد و لازم است به طور جدی برای آکادمی هزینه شود.
ضیایی سال‌ها سابقه فعالیت در عرصه مربیگری فوتبال و کشف استعدادهای جوان را در کارنامه خود دارد و در دوران بازیگری هم پیراهن استقلال را به تن کرده است.


آماده‌باش بازیکنان استقلال
با اعلام شفاهی باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم گوش به زنگ شدند. بعد از بازگشت نکونام از سفر، جلسه او با مدیران باشگاه همین روزها برگزار می‌شود تا با مشخص شدن تکلیف سرمربی، تمرینات آبی‌پوشان برای فصل جدید هرچه زودتر شروع شود. 
حالاهمین موضوع هم باعث شده است تا باشگاه استقلال به بازیکنان خود اعلام آمادگی بدهد تا برای شروع تمرینات در دسترس باشند. استقلال که فصل قبل با یک اختلاف امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس نایب قهرمان شد، در فصل جدید درصدد است تا جام قهرمانی را به خانه بیاورد. برای رسیدن به این مهم لازم است تمرینات به موقع 
شروع شود.
 

حمایت مظلومی از نکونام
پرویز مظلومی، پیشکسوت استقلال از هواداران باشگاه درخواست کرد تا به حواشی نپردازند. در شرایطی که طی روزهای قبل حاشیه‌هایی پیرامون باشگاه استقلال شکل گرفته است، حالا پیشکسوت محبوب استقلالی‌ها از هواداران درخواست کرد تا گوش به حواشی نداده و فقط روی حمایت از تیم متمرکز شوند. 
در شرایطی که عده‌ای مخالف ماندن نکونام هستند، او به حمایت از این مربی پرداخته و موافق این است که نکونام یک فصل دیگر روی نیمکت استقلال بنشیند. مظلومی همچنین مدعی شده است که طبق صحبت با مدیران هلدینگ خلیج‌فارس، نکونام فصل جدید هم در استقلال ماندنی است.
 

شروع نقل و انتقالات بعد از مشخص شدن تکلیف نکونام
باشگاه استقلال بعد از مشخص شدن تکلیف نکونام استارت نقل و انتقالات را می‌زند. در حالی نقل و انتقالات لیگ برتر شروع شده است، استقلال هنوز با هیچ بازیکنی به طور رسمی وارد مذاکره نشده است. 
مدیران هلدینگ خلیج‌فارس که منتظر بازگشت نکونام بودند، حالا طی امروز یا فردا تکلیف سرمربی که استقلال را روشن خواهند کرد تا بعد از این اتفاق هرچه سریع‌تر مذاکرات خود را با بازیکنان مدنظر انجام دهند. قرار است بعد از تعطیلات در راستای جذب بازیکنان جدید اقداماتی انجام شود. استقلال باید بدون تحت تأثیر قرار گرفتن از فضای مجازی در نقل و انتقالات عملکرد قابل دفاعی از خود باقی 
بگذارد.

جستجو
آرشیو تاریخی