صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هفتاد و نه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هفتاد و نه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

مصاحبه و خبر

دین‌محمدی: زودتر مدیرعامل انتخاب شود
سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت استقلال از جواد نکونام حمایت کرده است: «به اعتقاد من بهترین گزینه برای هدایت استقلال جواد نکونام است. سرمربی استقلال باید به کار خود ادامه داده و باشگاه نیز باید برای جذب بازیکنان مورد نظر او بیشترین همکاری ممکن را داشته باشد.» دین‌محمدی ادامه داد: «پیش‌تر هم گفته بودم که استقلال همیشه در حمله کم‌تعداد بوده و بازیکنان خط میانی به خوبی وارد باکس نمی‌شدند. شما نگاه کنید چند هافبک استقلال در این فصل گل زده‌اند. سبک بازی استقلال به شکلی شده است که کمتر شاهد پا به توپ بودن بازیکنان بودیم و بیشتر سعی در شوت زدن داشتند. در چنین وضعیتی استقلال بیشتر نیاز به یکی دو هافبک خوب با گرایش تهاجمی و همچنین مهاجمان گلزن در حد و اندازه نام تیم استقلال دارد.»
دین‌محمدی در ادامه حرف‌های خود به سفارش‌های منصور پورحیدری اشاره کرد: «خدا رحمت کند منصورخان پورحیدری را... همیشه یک تکیه کلام داشت و آن نیز آرامش حاکم در تیم بود. حفظ آرامش امروزه مهم‌ترین حلقه مفقوده استقلال است و امیدوارم جواد نکونام با آرامش و تمرکز هرچه بیشتر به دنبال موفقیت در فصل آینده باشد. اعتقاد دارم هرچه سریع‌تر برای انتخاب مدیرعامل باشگاه باید اقدامات لازم انجام شود. هوادار بیچاره از این همه انتظار و بلاتکلیفی دارد سکته می‌کند. به خدا این هواداران گناه دارند. برای موفقیت در فصل آینده تصمیم‌گیران باید هرچه سریع‌تر مدیرعامل باشگاه را انتخاب کرده تا او نیز هرچه زودتر تکلیف سرمربی را مشخص کند و در اقدام بعدی به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده باشند.»


باشگاه استقلال با هیچ بازیکنی تمدید نکرده است
در حالی که طی روزهای اخیر خبرهایی درباره تمدید با برخی بازیکنان منتشر شده، اما طبق آخرین صحبت‌هایی که مسئولان باشگاه استقلال با ایران ورزشی داشتند، هیچ قرارداد تازه‌ای تمدید نشده است. باشگاه استقلال قصد دارد بعد از برگزاری نشست با جواد نکونام و طی مراحل قانونی اقدام به جذب بازیکنان و تمدید قراردادها کند و تا زمانی که رسماً لیستی از سرمربی استقلال به دست مدیران باشگاه نرسد، اقدامی در این راستا انجام نخواهد شد و باشگاه استقلال رأساً با بازیکنان وارد مذاکره نمی‌شود. لازم به یادآوری است که به تازگی گفته شده باشگاه استقلال قرارداد محمدی را تمدید کرده اما این خبر صحت ندارد و با اینکه هم نکونام (اگر سرمربی باقی بماند) دنبال تمدید قرارداد محمدی است و هم باشگاه نسبت به تمدید قرارداد این بازیکن نظر مساعد دارد اما تا زمان رسمی نشدن موارد اقدامی در این راستا نخواهد شد.


پیشکسوت پرسپولیس پشت سرمربی استقلال درآمد
پروین رسانه‌ها را مقصر می‌داند
علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس در بخشی از صحبت‌های خود به تمجید از جواد نکونام پرداخت و رسانه‌ها را عامل ایجاد حاشیه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس دانست. پروین با اشاره به برخی صحبت‌ها و اینکه او از هفته‌ها پیش از پایان لیگ از قهرمانی پرسپولیس مطمئن بود، می‌گوید: «گفتم و قهرمان هم شد، اما دلم می‌خواهد الان درباره استقلال هم صحبت کنم. دم آقای نکونام گرم، چون اول فصل نه می‌توانستند یار بیاورند، نه پول داشتند. با آن همه گرفتاری آقای نکونام خیلی خوب کار کرد‌. شما الان کاری کردید که استقلال و پرسپولیس دو دشمن خونی بشوند، اما زمان ما من با آقای حجازی خدابیامرز در جام جهانی هم‌اتاق بودم. با آقای پورحیدری در کره جنوبی هم‌اتاق بودیم. همه رفیق هستند و در اردوهای تیم ملی با هم بازی می‌کنند. شما کاری کردید همه فکر کنند اینها دشمن خونی هستند. رقابت است و در این رقابت هر کسی بهتر بازی کند، برنده می‌شود‌. آقای توتونچی حرف قشنگی زد و گفت فوتبال بازی می‌کنیم که لذت ببریم، نه که دعوا کنیم. به نظر من مقصر شما هستید. شما همه را به جان هم می‌اندازید.»
 

دلیل دستگیری مالک اسپانسر سابق آبی‌ها
موبایل فروشی که در زمان علی خطیر با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرد و مدتی نام مغازه او روی لباس استقلال بود به تازگی دستگیر شده است. درآن زمان بارها بزرگ و کوچک به علی خطیر گفتند که با این شرکت همکاری نکند اما مدیر سابق بدون توجه به درخواست‌های مکرر اهل فن با این موبایل فروشی قرارداد امضا کرد. نتیجه آن توافق، مشتی‌طلب به جا مانده به باشگاه استقلال است و از همه بدتر بدنامی برای شرکتی که با استقلال قرارداد بسته بود. از سویی برخی از مالباختگان آن مغازه موبایل فروشی صراحتاً اعلام کردند که چون پای استقلال در میان بوده به نوعی به موبایل فروش اعتماد کرده‌اند که این موضوع نیز قابل تأمل است. ماجرای موبایل فروش همچنان نقل محافل است و به تازگی سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده موبایل فروش مورد نظر 688 میلیارد تومان از مشتریان دریافت کرده است و 352 میلیارد تومان تعهد خود را انجام داده ولی نتوانسته 336 میلیارد تومان از تعهدات خود را ایفا کند و به همین دلیل دستگیر شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی