هر تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود

عنایتی: قرار نیست کارهای خارق‌العاده انجام دهیم

رضا عنایتی سرمربی پیکان درباره بازی با استقلال در هفته پایانی لیگ می‌گوید: «مقابل تیمی بازی داریم که در کورس قهرمانی است و با تمام توان بازی می‌کند که از بازی مقابل ما سربلند بیرون بیاید. باید تمام تمرکز را در 90 دقیقه داشته باشیم و با توجه به شرایطی که در جدول داریم، باید حداقل یک امتیاز در این بازی بگیریم تا کارمان به اما و اگر نکشد. امیدوارم تمام دقایق بازی را کنترل و از سهمیه پیکان محافظت کنیم.»
 عنایتی درباره اهمیت این بازی و نتیجه‌اش در تعیین سرنوشت قهرمانی و حتی مشخص شدن یکی از تیم‌های سقوط کننده این طور می‌گوید: «ما فقط می‌رویم که با تمام تمرکز فوتبال زیبایی بازی کنیم، ما با حداقل امتیاز هم می‌توانیم در لیگ بمانیم، قرار نیست کارهای خارق‌العاده انجام دهیم و بی‌گدار به آب بزنیم. وقتی درباره شرافت صحبت می‌کنم، این کلمه‌ای سنگین است و خیلی ساده نمی‌توان از کنار آن گذشت. بعضی وقت‌ها نتایج گره می‌خورد به نتایج بعضی از تیم‌ها. توقع من از همکارانم این بود که با تمام توان بازی انجام دهند تا حقی از تیمی ضایع نشود. ما همه با هم همکار هستیم، این چرخه فوتبال خیلی کوچک است که زود هم را ببینیم. استقلال هم با تمام توان می‌آید تا امتیاز کامل بازی را بگیرد.»
 عنایتی هم انتظار دارد که حق به حقدار برسد: «ما فقط از شرافت حرف می‌زنیم ولی بعضی‌ از همکاران کارهای دیگر انجام می‌دهند. امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد و هر تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود و هر تیمی هم که نتوانست امتیاز بگیرد سقوط کند ولی حقی از کسی ضایع نشود.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی