آیت‌الله رئیسی، حامی همیشگی ورزشکاران و قهرمانان

منش و روش شهید خدمت را ادامه دهید

شوک بزرگی که در پی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی، به جامعه ایران وارد شد، جامعه ورزش را نیز بدون شک متأثر و محزون کرد. رئیس‌جمهور فقید کشورمان همواره و از ابتدای تصدی مسئولیت در قوه مجریه، تأکید و حساسیت فراوانی به حمایت از ورزش و رونق دادن آن در جامعه داشت و همواره یکی از برنامه‌های مهم دولت، توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی بود.
در کنار این موضوع، توجه ویژه به قهرمانان ملی ورزش و مدال آوران نیز در دستور کار شهید رئیسی قرار داشت و او همواره به دولتمردان خود و بویژه وزرای ورزش و جوانان تأکید می‌کرد که از ورزشکاران اعزامی به تورنمنت‌های بین‌المللی حمایت و از مدال‌آوران در عرصه‌های جهانی و برون‌مرزی نیز تقدیر به عمل آید. این موضوع البته فقط به حرف نبود و به گواهی ورزشکاران مختلف در این دوره به همه وعده‌ها در مورد پاداش و حمایت از ورزشکاران عمل شد و خلف وعده‌ای در کار نبود.
آیت‌الله رئیسی که همین ماه پیش در مراسم تجلیل از مدال‌آوران سال گذشته ورزش حضور یافت و به تقدیر از ورزشکاران قهرمان پرداخت، تأکید ویژه‌ای به حمایت تمام‌عیار از ورزشکاران المپیکی در آستانه المپیک 2024 نیز داشت و این موضوع را در گفت‌و‌گوهای خود با کیومرث هاشمی، وزیر ورزش گوشزد کرده بود.
حالا با ضایعه تلخ و ناگواری که ملت ایران با آن روبه‌رو شده، انتظاری که از مسئولان دولت و بویژه وزیر ورزش و جوانان می‌رود این است که با جدیت تمام توصیه رئیس‌جمهور شهید و خادم ملت را پیگیری کنند و برای افتخارآفرینی ورزش ایران در المپیک پاریس تمام توان خود را به کار گیرند. تلاش بدون وقفه و منظم، ویژگی بزرگ شهید آیت‌الله رئیسی بود که در تمام عرصه‌ها نمود داشت و این منش و رویه باید در مسئولان دولتی در جهت حمایت از ورزش جریان داشته باشد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی