حرف‌های احساسی جلالی بعد از برد شیرین

خدارا شکر شرمنده مردم نشدیم

ابوالفضل جلالی، هافبک چپ استقلال در بازی با فولاد به واقع ستاره تیمش بود. او در کنار پاس گل زیبایی که به ایمان سلیمی داد تا تک گل 3 امتیازی استقلال در این میدان شکل بگیرد، در طول 90 دقیقه نمایشی تحسین‌برانگیز داشت و نشان داد از نظر فنی وضعیت بهتری در مقایسه با ابتدای فصل داشته است. 
جلالی حتی در مقطعی از فصل تا آستانه از دست دادن جایگاهش در استقلال نیز پیش رفته بود و حتی به عنوان بازیکن اصلی نیز به کار گرفته نمی‌شد اما جواد نکونام از اعتماد به این بازیکن رویگردان نشد و پیوسته او را در ترکیب قرار داد تا نتیجه مطلوبی این اصرار برای استقلال به همراه داشته باشد. جلالی خود نیز از این فرصت نهایت بهره را برد. او حالا با 10 پاس گل در جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر وضعیتی امیدبخش دارد و حتی می‌تواند در پایان فصل به عنوان بهترین پاسور لیگ نیز لقب بگیرد. بازیکن چپ پای استقلال در جریان بازی با فولاد خوزستان حال و هوای خاصی داشت. او بلافاصله بعد از پاس گل زیبایی که برای سلیمی ارسال کرد به سمت استقلالی‌هایی رفت که روی سکوها پشت نیمکت تیمش نشسته بودند. جایی که بازیکنان استقلال و برخی پیشکسوتان در آن نقطه مستقر هستند. روزبه چشمی و حردانی به دلیل محرومیت آنجا نشسته بودند و جالب اینکه در میان استقلالی‌های بیرون مانده، امیرحسین صادقی، پیشکسوت این باشگاه هم حضور داشت و جلالی شادی‌اش را با آنها تقسیم کرد. اما این پایان ماجراهای جلالی در شب درخشش نبود. 
او بعد از اینکه سوت داور به نشانه اتمام بازی به صدا درآمد، به سمت تماشاگران رفت و با گفتن این جمله: «خدا را شکر شرمنده شما نشدیم» به شب دل‌انگیز خود در ورزشگاه آزادی پایان داد. جلالی به واقع خیال جواد نکونام را از هر حیث آسوده کرده و در جناح چپ به عنصری غیر قابل گذشت تبدیل شده است. قطعاً نکونام در قائمشهر نیز منتظر پاس گل دیگری از جلالی است.
جستجو
آرشیو تاریخی