برنامه مالکان برای کاهش بار مالی

بدهی‌های فصل پیش تعیین‌تکلیف خواهد شد

مدیرعامل باشگاه استقلال یک هفته بعد از واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج‌فارس تغییر کرد و تصمیم‌گیران در این باشگاه از فرشید سمیعی به عنوان سرپرست موقت باشگاه استفاده کردند. 
در پس پرده نیز احمد شهریاری، عضو تأثیرگذار و مهم هیأت‌مدیره جدید باشگاه استقلال تصمیمات کلان را اتخاذ می‌کند و حتی گفته می‌شود وی شانس کمی هم برای مدیرعاملی در این باشگاه را ندارد. اما آنچه در این برهه اهمیت دارد، نام مدیرعامل آینده استقلال نیست چرا که مسائل کلان‌تری در این باشگاه وجود دارد و اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال نیز به این مسائل اشاره مستقیم داشته‌اند.
در نشست‌هایی که اخیراً میان اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال و مالکان برگزار شده، به یک موضوع تأکید شده است. این موضوع برمی‌گردد به بدهی فصل پیش که از سوی علی خطیر تعیین‌تکلیف نشد. مالکان جدید باشگاه استقلال از آنجا که دوست ندارند بدهی‌ها روی هم تلنبار شود، به دنبال پرداخت بدهی‌های فصل پیش هستند تا شاید فصل آینده این باشگاه در راستای پرداخت بدهی به بازیکنان فعلی عملکرد مطلوبی از خود به‌جا گذاشته و عملاً هیچ دیونی بر گردن خود نبیند. مدیران استقلال در تلاشند به نوعی وضعیت مالی این باشگاه را به ثبات و پایداری برسانند و حتی در درازمدت به مسائل کلان این باشگاه نیز رسیدگی کنند که البته این مسائل قدری زمان‌بر است اما در کوتاه‌مدت پرداخت دیون بازیکنان فعلی که عموماً از فصل پیش است، در دستور کار قرار گرفته و به عنوان یک اولویت از آن یاد می‌شود که باید دید چه زمان عملی خواهد شد.
البته در روزهای آتی قرار است پرداخت دستمزد بازیکنان، کادرفنی و مسئولان در فصل جاری نیز به سرعت تعیین‌تکلیف شود و بعد از آن درباره پرداخت بدهی‌های باقیمانده فصل قبل تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی