عاشوری: کمیته فنی باید درباره تمدید اوسمار نظر بدهد

پرسپولیس لایق‌ترین تیم برای قهرمانی است

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار
محسن عاشوری، هافبک سابق پرسپولیس که یکی از بهترین پاسورهای تاریخ این باشگاه است در خصوص شرایط حساس فعلی و رقابت با استقلال و سایر نکات فنی مسائل جالبی را مطرح می‌کند.

در خصوص برد با ارزش پرسپولیس مقابل هوادار و نکات فنی‌اش چه نقدی دارید؟
پرسپولیس مقابل هوادار بازی خیلی خوبی ارائه داد و نمایش عالی داشت. البته در نیمه دوم فشار پرسپولیس کمتر شد و مدافعان سختگیری لازم را نداشتند؛ نکته‌ای که موجب شد تیم هوادار صاحب دو سه فرصت گلزنی شود که این مسأله نباید تکرار شود.
چرا بازیکنی مانند اورونوف در این بازی فرم ایده‌آلی نداشت؟!
به هر حال مسائل زیادی می‌تواند در این افت دخیل باشد؛ مثلاً افت بدنی به دلیل نداشتن ریکاوری خوب و شاید هم مسائل روحی و روانی. البته تیم‌های مقابل هم برای بازیکنان شاخص برنامه‌ریزی می‌کنند و آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند تا به نوعی آنها را مهار کنند که شاید این مورد در خصوص مهار اورونوف بیشتر جنبه عملی پیدا کند.
پرسپولیس جدا از دو گلی که زد شاید ۵ فرصت دیگر را هم نزد.
پرسپولیس موقعیت زیاد درست می‌کند که این یک مزیت است اما اینکه فرصت زیاد از دست می‌دهد جالب نیست و این مشکل باید برطرف شود.
پرسپولیس در ادامه بازی‌هایش، دیدارهای خیلی سختی مانند بازی با شمس آذر را پیش رو دارد. در این رابطه چه توضیح فنی دارید؟
پرسپولیس با فوتبالی که ارائه می‌دهد لایق‌ترین تیم برای قهرمانی است. به همین دلیل اگر با همین رویه بازی کند و توجهی هم به بازی‌های تیم رقیب نداشته باشد قادر به پیروزی خواهد بود و در پایان قهرمان خواهد شد.
در خصوص اوسمار چه صحبتی دارید. به نظرتان این مربی باید برای فصل آتی حفظ شود؟
من فکر می‌کنم بهترین روش این است که کمیته فنی در خصوص اوسمار تصمیم بگیرد و عملکرد او را مورد ارزیابی قرار دهد هر چند چیزی که از بیرون دیده می‌شود شکل بازی پرسپولیس است که واقعاً مطلوب و در حد قهرمانی است.

جستجو
آرشیو تاریخی