جشن قهرمانی کهکشانی‌ها، پر از شوخی و خنده

هدیه رئال به شهردار اتلتیکویی مادرید

مراسم سی‌وششمین قهرمانی رئال‌مادرید در لالیگا، در حالی دیروز در میدان سیبلس شهر مادرید برگزار شد که خوزه آلمیدا، شهردار مادرید با حضور در این مراسم، چند دقیقه‌ای سخنرانی کرد و به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا تبریک گفت. نکته جالب در خصوص آلمیدا این است که او، هوادار رقیب همشهری رئالی‌ها یعنی اتلتیکو‌‌مادرید است که همین موضوع باعث شوخی یکی از بازیکنان رئال مادرید شد. باشگاه رئال مادرید به او یک پیراهن با امضای تمام بازیکنان هدیه داد. در حالی که همه به آلمیدا اصرار کردند که او این پیراهن را بپوشد، اما در نهایت او این کار را نکرد. در این میان، لوکاس واسکز، بازیکن همیشه شوخ‌طبع رئال مادرید هنگام خوش‌وبش با خوزه آلمیدا از او خواست تیمش را عوض کند و به جمع هواداران رئال اضافه شود! او خطاب به آلمیدا گفت:«هنوزم نمی‌خوای تیمت رو عوض کنی؟»
آلمیدا در این مراسم برای رئال در فینال لیگ قهرمانان اروپا آرزوی موفقیت کرد و گفت: «امیدوارم پانزدهمین چمپیونزلیگ رو هم بگیرید و همین‌ جا باز جشن برپا کنید. امیدوارم این آخرین پیراهن رئال نباشد که دریافت می‌کنم و سه هفته دیگر همه شما را اینجا ببینم.»
 
وینی خوابش برد!
در این مراسم که رئیس شورای شهر، ناچو و فلورنتینو پرز صحبت کردند، دوربین‌ها وینیسیوس را در حالی شکار کردند که شرایط مطلوبی نداشت و در حال چرت زدن بود. 
ستاره رئال و مدعی توپ طلای 2024 برابر گرانادا بازی نکرد ولی به نظر می‌رسید دیشب به اندازه کافی استراحت نکرده و حداقل هنگام سخنرانی‌ها خسته به نظر می‌رسید.
 
کارلتو دوباره با سیگار برگ
دو سال پیش و در جشن قهرمانی رئال مادرید تصویری از کارلو آنچلوتی با عینک آفتابی و سیگار برگ به ثبت رسید که ماندگار شد. کنار او رودریگو، وینیسیوس، میلیتائو و داوید آلابا دیده می‌شدند. پس از بازی شنبه شب رئال برابر گرانادا که با برد 4-0 وقتی از کارلتو پرسیدند که در جشن قهرمانی امسال رئال نیز همان حرکت را تکرار خواهد کرد یا خیر، او پاسخ مثبت داد. مربی ایتالیایی دیروز به وعده‌اش عمل کرد و در جشن قهرمانی لالیگای رئال روی اتوبوسی که راهی میدان سیبلس بود، سیگار برگ را روشن کرد. کنار او این‌بار هم ستاره‌های برزیلی رئال و همچنین کاماوینگا و داوید آلابا حضور داشتند.

نیم میلیون نفر در میدان مشهور مادرید
تصویر ناچو، مودریچ، کروس و کارواخال که جام را بر فراز سیبلس بالا می‌بردند، اشاره‌های مداوم به جام پانزدهم اروپا و هجوم تاریخی هواداران، به جشن قهرمانی لالیگای رئال جلوه‌ای دیگر داد. نیم میلیون نفر در خیابان‌های مادرید جمع شدند تا یک تیم تاریخی به رهبری فلورنتینو پرز و آنچلوتی را تشویق کنند. بعد از صحبت‌های مودریچ، ناچو، کارلتو و چند بازیکن دیگر نوبت به مراسم سنتی بستن شال و پرچم رئال به گردن الهه سیبلس رسید. این بار مأموریت بر عهده ناچو بود. کاری که قبلاً توسط هیرو، سانچس، رائول، سرخیو راموس، کاسیاس و مارسلو تکرار شده بود. بخش باشکوه جشن توسط ناچو در میان تشویق‌های هواداران به انجام رسید در حالی که همگی وعده بازگشت به این میدان با جام قهرمانی چمپیونزلیگ را دادند: ملاقات با شما، سه هفته دیگر همینجا.

 واسکز خطاب به آلمیدا، ‌شهردار   مادرید گفت:«هنوزم نمی‌خوای تیمت رو عوض کنی؟»

جستجو
آرشیو تاریخی