ایمان عالمی: فخرالدینی جایگزین خوبی برای حردانی است

استقلال صدر جدول را دوباره پس می‌گیرد

 استقلال از ابتدای فصل تاکنون نوسان زیادی داشته است، اما در حال حاضر توانسته به هارمونی برسد و بهتر از گذشته کار خود را پیش ببرد. این تیم به موجب شرایطی که در بحث مدیریت و مالکیت داشت اخیراً با تحولاتی در این بخش روبه‌رو بود و این تغییرات باعث می‌شود برای هماهنگی بیشتر زمان بیشتری را کنار هم صرف کنند تا مشکلات کاملاً رفع شود، اما از نظر فنی این تیم با تفکرات نکونام پیش رفته است و با استراتژی که این مربی داشته برای قهرمانی جنگیده‌اند و تاکنون تفکرات نکونام خوب جواب داده است.
تیم استقلال بازی با فولاد را در پیش دارد، فولاد شرایط خاصی در جدول مسابقات دارد و چون خطر سقوط را بیخ گوش خود احساس می‌کند، برای نباختن به زمین مسابقه قدم می‌گذارد. از طرفی تیم استقلال دو مهره ارزشمند خود (روزبه چشمی و صالح حردانی) را به دلیل محرومیت از دست داده است و برای بازی با فولاد این دو بازیکن را در اختیار ندارد و این مسأله کار تیم استقلال را سخت خواهد کرد، اما میلاد فخرالدینی به دلیل تجربه‌ای که دارد می‌تواند جایگزین خوبی برای صالح باشد و استقلال برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتد باید فقط به سه امتیاز این بازی فکر کند.
خیلی‌ها معتقد هستند چون پرسپولیس بازی را برده و فعلاً صدرنشین است، این مسأله برای استقلال ایجاد استرس می‌کند، اما استقلال تیم بزرگی است با بازیکنان حرفه‌ای، نکونام هم مربی با تجربه‌ای است و اسیر احساسات و تفکرات غیر حرفه‌ای نمی‌شود و قطعاً ذهن بازیکنان خود را برای پیروزی مقابل فولاد آماده می‌کند. تیم استقلال با تمام مشکلاتی که از ابتدای فصل با آن دست و پنجه نرم کرد توانست چنین جایگاهی را در جدول پیدا کند و برای اینکه همچنان در کورس بماند قطعاً برای چهار بازی پیش رو برنامه خاص خودش را دارد و صدر جدول را دوباره پس می‌گیرد.
جستجو
آرشیو تاریخی