فولاد انتحاری بازی می‌کند

اکبرپور: سرنوشت استقلال دست خودش است

استقلال توانست ثانیه‌های آخر بازی با ذوب حریف را شکست دهد و صدر جدول باقی بماند اما برای بقا در صدر باید این هفته تیم فولادی را شکست دهد که برای سقوط نکردن می‌جنگد. ویسی سرمربی تیم فولاد به مدیران این تیم وعده داده این تیم را در لیگ برتر نگه دارد و نمی‌خواهد بازنده بازی باشد، اما استقلال میزبان این مسابقه است و قصد دارد سه امتیاز را در تهران نگه دارد. قطعاً روی کاغذ کار برای تیم ویسی سخت‌تر است. البته از آنجایی که نکونام سرمربی فصل پیش فولاد بوده است، کری دو نیمکت زیبایی بازی را دوچندان می‌کند.
 
 استقلال در بازی با ذوب توانست کامبک بزند و پیروز میدان شود؛ در خصوص این بازی و عملکرد بازیکنان استقلال صحبت می‌کنید؟
اگر فقط بخواهیم استقلال را در بازی با ذوب آنالیز کنیم، باید بگوییم که کامبک مقابل تیمی مثل ذوب کار بزرگی است. در حال حاضر فقط دو تیم استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند و اگر استقلال امتیاز از دست می‌داد، نمی‌توانست جبران کند اما در نیمه اول روی یک اتفاق گل خورد ولی در نیمه دوم بسیار خوب بازی کرد و توانست بازی را به نفع خود تمام کند. مقابل تیم‌های دونده اگر گل اول را دریافت کنی، جبرانش قطعاً سخت است اما نکونام به خوبی تیم حریف را آنالیز کرد و توانست ذوب را شکست دهد و صدر جدول بماند.
  استقلالی‌ها بازی با فولاد را پیش رو دارند. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
فولاد از جمله تیم‌هایی است که چون در خطر سقوط قرار دارد، انتحاری بازی می‌کند. مقابل چنین تیم‌هایی بازی کردن هم سخت است، هم آسان. اگر در چنین دیداری استقلال گل اول را خیلی زود به ثمر برساند، راحت می‌تواند سه چهار گل بزند، اما اگر دیر گل بزند، رفته‌رفته بازی سخت می‌شود. در کل چنین تیم‌هایی خطرناک ظاهر می‌شوند و باید استقلال با تمام توان به گل برسد.
  چقدر شانس قهرمانی برای استقلال قائل هستید؟
استقلال امتیازش نسبت به پرسپولیس بیشتر است و سرنوشتش دست خودش است. اگر امتیاز از دست بدهد، شانس قهرمانی را از خود گرفته است.
جستجو
آرشیو تاریخی