صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و پنجاه و چهار - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و پنجاه و چهار - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۵

خبر

وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
محمد علی‌نژاد در بازی دو روز پیش فولاد مقابل تراکتور در اهواز از بیژن حیدری کارت زرد دریافت کرد و این تصور به وجود آمد که برای دومین بار در این فصل محروم شده است .علی‌نژاد یک بار با دریافت 4 اخطار در ترکیب فولاد دیدار هفته شانزدهم مقابل گل‌گهر سیرجان را از دست داده بود و حالا باید سه اخطار بگیرد تا دوباره محروم شود. او در مسابقه با ملوان و تراکتور کارت زرد گرفته و با وجود برخی شایعات مقابل استقلال محروم نیست. در این خصوص باشگاه فولاد از سازمان لیگ هم استعلام گرفته و مشخص شده که علی‌نژاد مشکلی برای همراهی این تیم مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ندارد. به این ترتیب جفرسون باهیا مدافع برزیلی که در بازی قبلی تیمش با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد، تنها محروم فولادی‌ها در مصاف حساس با استقلال خواهد بود.

مصدومیت زکی‌پور
سپاهان در بازی با استقلال خوزستان با وجود موقعیت‌های زیاد نتوانست بیشتر از یک گل به ثمر برساند و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.
در یکی از این موقعیت‌ها که در دقایق پایانی با ارسال هادی محمدی روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد شده بود، ضربه سر میلاد زکی‌پور با شدت زیادی به سمت دروازه استقلال رفت که نهایتاً راهی اوت شد.
اما پس از این ضربه بینی این بازیکن جراحت شدیدی برداشته است. او با انتشار تصویر جراحت بینی خود در صفحه شخصی‌اش نوشت: «با غیرت تا پای جان برای سپاهان.»

مظفری‌زاده: دلیلی برای حل نشدن مشکل گل‌محمدی نمی‌بینیم
سعید مظفری‌زاده مدیر تیم فوتبال تراکتور تبریز  در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد بازیکنان بعد از جدایی خمس با آرامش بیشتری به کار خود ادامه می‌دهند این‌طور می‌گوید: «بازیکنان یا باشگاه با سرمربی مشکلی نداشتند. باشگاه ما نظم‌محور است و همه وظیفه خودشان را انجام می‌دهند. خدا را شکر الان نتایج بهتر شده است، ولی قبلاً هم هیچ مشکلی وجود نداشت. در باشگاه ما بحث فرد وجود ندارد. شاید به‌عنوان یک فرد من هم نظری داشته باشم، اما در باشگاه جایگاه‌‌ها تعریف شده است.»
او درباره مذاکره با یحیی گل‌محمدی می‌گوید: «بله صحبت شده است، ولی او مشکلات شخصی دارد که باید رفع کند و بعد به جمع ما ملحق شود. در حال حاضر حمید مطهری به‌عنوان مسئول فنی بالای سر تیم است. مطهری خوشبختانه به لحاظ دانش و تجربه در سطح ملی و باشگاهی رزومه خوبی دارد و نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. البته دلیلی برای حل نشدن مشکل گل‌محمدی نمی‌بینیم. ان‌شاءالله انتهای فصل جاری یا فصل بعد گل‌محمدی هم به جمع ما اضافه می‌شود.»

درخواست تراکتور
برای تعویق بازی با گل‌گهر
مسئولان هیأت فوتبال تبریز از سازمان لیگ درخواست کردند که بازی هفته بیست و هفتم این تیم یک روز به تعویق بیفتد. تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز شنبه هفته آینده در تبریز میزبان گل گهر سیرجان است و با توجه به اینکه جمعه این هفته انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم برگزار می‌شود و روز شنبه شمارش آرا خواهد بود، مسئولان تبریزی از سازمان لیگ خواسته‌اند که این بازی یک روز به تعویق بیفتد.

سؤال تکراری از ربیعی
درباره ماجرای جادوگر
انگار محمد ربیعی هر بار که به نشست‌های خبری می‌رود باید درباره موضوع جادوگر به خبرنگاران توضیح دهد. در نشست خبری بعد از بازی با استقلال بار دیگر خبرنگاران از ربیعی درباره موضوعی که در جریان بازی با پرسپولیس به وجود آمد از سرمربی ذوب‌آهن سؤال کردند که او بار دیگر از همه نهادها خواست راستی‌آزمایی کنند تا اگر مشکلی دراین راستا وجود دارد، حل و فصل شود. ربیعی معتقد است که هیچ دخل و تصرفی در آن اتفاقات نداشته و حتی حاضر است درباره این موضوع بازهم در هر نهادی که لازم باشد توضیح دهد. واکنش ربیعی به سؤال تکراری خبرنگاران درباره ماجرای جادو گر بسیار حرفه‌ای بود و نشان داد سرمربی ذوب‌آهن چندان بدون آمادگی به نشست‌های خبری نمی‌رود.

جستجو
آرشیو تاریخی