هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت

احمدی: با ۱۲ بازیکن ۱۲ بازی بدون باخت داشتیم

اکبر منتشلو خبر‌نگار

اکبر منتشلو؛ خبر‌نگار

گرفتن نتیجه خوب با تیمی که شانس زیادی برای تغییر و تحول نداشت و در سراشیبی تند سقوط قرار داشت، کار راحتی نبود و برای همین کسی جرأت حضور روی نیمکت لرزان مس رفسنجان را نداشت، با وجود این محرم نویدکیا و همراهان همیشگی‌اش با اعتماد به نفس و دانش خوب توانستند مس رفسنجان را از بحران خارج کنند. رحمان احمدی درباره شرایط تیمش و ادامه کارشان در این تیم حرف‌هایی دارد، او معتقد است نتایج تیم خوب بوده است.

از آخرین بازی مس رفسنجان شروع کنیم، بازی‌ای که تا دقیقه ۶۰ بازی بازنده بودید، چطور بود؟
بازی سختی مقابل تیم خوب گل‌گهرسیرجان داشتیم و متأسفانه یکی از بازیکنانمان هم خیلی زود از بازی خارج شد. شرایط سختی داشتیم که در این بازی کارمان سخت‌تر هم شد و در نتیجه در دقیقه ۲۸ بازی دروازه تیم‌مان باز شد. این نتیجه تا پایان نیمه اول بازی هم ادامه داشت و با باخت به رختکن رفتیم. اما مطمئن بودیم در این بازی هم بازنده نخواهیم بود. برای همین با روحیه بالا در نیمه دوم به میدان رفتیم و توانستیم نتیجه بازی را عوض کنیم. هرچند به برد نرسیدیم اما یک امتیاز هم در این بازی برای ما خوب بود.

حتماً در آبادان بازی سختی خواهیم داشت، متأسفانه تیم خوب صنعت نفت آبادان یکی از گزینه‌های سقوط است و این درحالی است که این تیم ظرفیت و توان خوبی دارد

بعد از حضور شما در مس رفسنجان، چه اتفاقی رخ داده این تیم به باخت فکر نمی‌کند؟
خب، خوشبختانه در ۱۱، ۱۲ بازی که طی هفته‌های اخیر داشتیم، توانستیم بدون باخت به کارمان ادامه دهیم و این در سایه زحمت و تلاش کادرفنی، بازیکنان، مدیران و حمایت هواداران به دست آمده است، اما باید بگویم که بعد از تغییرات روی نیمکت مس، این تیم با همان ظرفیت مجبور بود به کارش در رقابت‌ها ادامه دهد و چیزی به تیم اضافه نشد، اما نتایج کاملاً تغییر کرد و خوشبختانه امروز هواداران مس رفسنجان راضی‌تر از هر زمان هستند و این مهم‌ترین پاداش برای کادرفنی تیم است.

پس از نتایج تیم راضی هستید و البته ما معتقدیم که این نتایج فوق‌العاده بوده است؟
بله نتایج خوبی گرفتیم، اما این وضعیت، واقعاً سخت بود و هست. با ۱۱، ۱۲ بازیکن توانستیم ۱۱، ۱۲ بازی را بدون باخت پشت سر بگذاریم و مهم‌تر اینکه خودباوری در تیم تزریق شده و بازیکنان با وجود خستگی زیاد، همچنان با روحیه بالا در بازی‌‎ها حاضر می‌شوند.


بازگشت شما در نیمه دوم بازی با گل‌گهر هم به همین دلیل بود؟
بله، با وجود اینکه نیمه اول بازی را با باخت پشت سر گذاشتیم، اما روحیه خوب بازیکنان و هدایت خوب کادرفنی باعث شد تا در دقیقه ۶۰ بازی به گل تساوی دست پیداکنیم، اما برای پیروزی واقعاً توانی برای تیم وجود نداشت.
شاید بتوان از این روحیه در بازی جام حذفی هم مثال زد، جایی که به نظر می‌رسد، مس رفسنجان با همین روحیه مقابل پیکان به برتری دست پیدا کرد، که البته جای تبریک به شما و کادر فنی دارد.
ممنون، آن بازی که واقعاً بازی حساس و سختی بود که پشت سرگذاشتیم و توانستیم به مرحله یک چهارم برسیم. واقعیت این است که مس توان و ظرفیت بازی در دو جام را ندارد، اما بازیکنان و کادرفنی با همدلی و همت بالا در تلاش هستند بهترین نتایج را در هر دو جام به دست بیاورند.

گفتید که شرایط برای مس سخت‌تر شده، اتفاق خاصی رخ داده است؟
بله، متأسفانه منتظر محمد را نداریم و از طرف دیگر عدنان هم به خاطر بی‌انضباطی تیم را همراهی نمی‌کند، به همین خاطر فکر می‌کنم در ادامه راه کار سخت‌تری هم داشته باشیم. با وجود این باز هم تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

نکته‌ای که در بازی‌های شما وجود دارد این است که در قریب به اتفاق بازی‌ها توانستید دروازه حریفان را باز کنید و این نشان می‌دهد، مس با حضور تیم جدید نه تنها، تدافعی بازی نکرده بلکه تهاجمی هم بوده است؟
دقیقاً همین طور است، مس به هیچ وجه دفاعی بازی نمی‌کند و اتفاقاً کاملاً تهاجمی است و تفکر نیمکت مس هم همین طور است. خوشبختانه این تفکر نتیجه هم داده و حتی در بازی‌هایی که عقب افتادیم توانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم.


بازی با صنعت نفت را چطور ارزیابی می‌کنید، این تیم یکی از گزینه‌های سقوط است؟
حتماً در آبادان بازی سختی خواهیم داشت، متأسفانه تیم خوب صنعت نفت آبادان یکی از گزینه‌های سقوط است و این درحالی است که این تیم ظرفیت و توان خوبی دارد و در رویارویی با حریفان هم پرتلاش و سختکوش است، به هر حال جایگاه این تیم ما را فریب نخواهد داد و ما مثل همیشه با قدرت در این دیدار حاضر خواهیم شد. در کل هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و برای هر بازی جداگانه برنامه خواهیم داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی