صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و چهل و یک - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و چهل و یک - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

یک تصمیم برای جلوگیری از تنش‌ها
تغییر محل گرم کردن تیم‌ها
یکی از نکاتی که در نشست هماهنگی قبل از بازی استقلال و پرسپولیس به آن اشاره شد، گرم کردن بازیکنان دو تیم پشت نیمکت‌های خودی بود.
مسئولان باشگاه استقلال این خبر را تأیید و اعلام کردند که با توافق دو طرف قرار است بازیکنانی که در لیست ذخیره قرار می‌گیرند پشت نیمکت‌ها کار خود را انجام دهند و به پشت دروازه نروند.
 این تصمیم در راستای کاهش تنش‌های احتمالی انجام شده است و دو طرف با این اقدام که از سوی مسئولان برگزاری اتخاذ شد، موافقند.
 

تجربه بالای داور تاجیک
 داور خارجی مدرس VAR است
یکی از داوران اتاق VAR از کشور تاجیکستان انتخاب شده و قرار است در کار قضاوت به وحید کاظمی کمک کند. این داور به گفته مسئولان سازمان لیگ، از مدرسان VAR  محسوب می‌شود و تجربه بالایی در این خصوص دارد. در بازی رفت دو داور عراقی در برخی صحنه‌ها نتوانستند قاطعانه عمل کنند و به همین دلیل حرف و حدیث‌هایی به وجود آمد اما به نظر می‌رسد با حضور داور تاجیک مشکل بازی رفت تکرار نشود. هرچند که پرسپولیسی‌ها نسبت به داوری VAR بازی قبل اعتراض داشتند و همچنان این اعتراض‌ها ادامه دارد اما با وجود شخصی که خود در این زمینه دارای تجربه است،‌ بعید به نظر می‌رسد مشکلی به وجود آید.
 

تذکر به استقلال و پرسپولیس
به VAR نگاه کنید کارت می‌گیرید
به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تذکر داده شده در زمانی که داور قصد استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی را دارد در کار او دخالت نکنند. این موضوع به اطلاع مربیان و مسئولان دو باشگاه رسیده و از آنها خواسته شده زمانی که داور برای دیدن صحنه‌ها می‌آید هیچ دخالتی در کارش انجام ندهند.
 طبق گفته یکی از مسئولان کمیته داوران چنانجه دخالتی در این زمینه شود، داور مجاز است به افرادی که در کارش دخالت کرده‌اند، کارت نشان دهد.
 

شارژ مالی استقلالی‌ها
استقلالی‌ها قبل از برگزاری دربی شارژ مالی شدند. مسئولان باشگاه استقلال برای بالابردن روحیه بازیکنان خود این تصمیم را که از قبل هم پیش‌بینی شده بود، اتخاذ کردند تا بازیکنان با روحیه مطلوب‌تر گام به این بازی بگذارند.
باشگاه استقلال قصد دارد برای بعد از بازی نیز در صورت پیروزی تدابیر مالی تازه‌ای بیندیشد و مبالغی را به عنوان پاداش به بازیکنان و اعضای کادر فنی بدهد.

جستجو
آرشیو تاریخی