صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و چهل و یک - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و چهل و یک - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۴

هفته بیستم لیگ برتر

نبرد فولادی ها

جعفر برزگر
روزنامه‌نگار
پیکان - ملوان
پیکان و رضا عنایتی یک پیروزی می‌خواستند تا طلسم نبردن‌های‌شان شکسته و از بحران خارج شوند که همین اتفاق هم در بازی با سپاهان افتاد. حالا مهدی تارتار که از ملوان تیم مدعی و بسیار قدرتمند ساخته می‌داند که بازی آسانی نخواهد داشت. او امروز با تیمی مواجه می‌شود که با هفته گذشته‌اش متفاوت است. البته که عنایتی هم نمی‌تواند خودش را از پیش برنده بداند.  به هرحال تماشاگران شاهد بازی نزدیک و پربرخوردی خواهند بود. سه امتیاز این بازی شرایط دو تیم را در جدول فوق‌العاده بهبود می‌بخشد.

ذوب آهن - استقلال خوزستان
محمد ربیعی هنوز باور ندارد که بازی 2-0 در زمین هوادار را با تساوی 2-2 عوض کرده است. او که حالا شنیده نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه هم قول بازی بهتر را داده، خوب می‌داند که کسب سه امتیاز مقابل تیمی که شرایط خوبی در جدول ندارد تا چه اندازه سخت است.  از طرفی ذوب فشار هوادار به خاطر نتایج ضعیف خانگی را هم تحمل می‌کند. البته برای سیروس پورموسوی نباختن هم نتیجه خوبی خواهد بود. میزبان اگر برنده از زمین خارج نشود بعید نیست فاصله‌اش با تیم‌های بالاسری بیشتر هم شود.

گل گهر - صنعت نفت
تیم اوزونیدیس (سرمربی گل گهر) غیر از بازی هفته گذشته مقابل ملوان که آن هم با یک ضربه پنالتی نتیجه را واگذار کرد در بیشتر بازی‌های لیگ فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشته است. اما اگر او در این بازی به جایگاه میهمانش نگاه کند به مشکل می‌خورد. تیمی که در انتهای جدول قرار دارد کسب یک امتیاز آن هم در خانه حریف غنیمت بزرگی به حساب می‌آید. سهراب بختیاری‌زاده خیلی خوب با شرایط آبادان آگاه و به همین دلیل فشار زیادی را متحمل می‌شود. شاگردان او اگر موفق از زمین خارج شوند با روحیه بالاتری به مصاف حریفان بعدی‌شان می‌روند.

تراکتور - هوادار
اما در تبریز، مسعود شجاعی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد. او از هوادار تیمی ساخته که مبارزه تا لحظه پایانی را به خوبی بلد است. از آن طرف تراکتور بعد از تساوی خارج از خانه هفته گذشته مقابل مس رفسنجان بیش از هر زمان دیگر به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. به احتمال زیاد یکی از بازی‌های زیبای لیگ را شاهد هستیم. بدون شک تراکتور فوتبال رو به جلو را ارائه می‌دهد و با توجه به تفکراتی که طی این چند بازی از شجاعی دیدیم حتماً
بازی خوبی می‌شود.

آلومینیوم - مس رفسنجان
مجتبی حسینی بازی هفته گذشته‌اش مقابل شمس آذر را واگذار کرده و حالا برای جبران آن از تمام داشته‌هایش استفاده خواهد کرد. اما حریف او خارج از بازیکنان خوبی که در اختیار دارد با سرمربی جدیدش فوتبال هجومی و تماشاگرپسندی را ارائه می‌دهد. مس رفسنجان از روزی که محرم نویدکیا هدایتش را برعهده گرفته شکستی نداشته و همین اتفاق مهم روحیه و اعتماد به نفس زیادی را به شاگردانش بخشیده است. این بازی هم یکی از بازی‌های جذاب هفته خواهد بود. امروز اراکی‌ها همان فوتبالی را به نمایش می‌گذارند که محرم دوست دارد.

نساجی - شمس آذر
تیم دوست داشتنی نساجی حال و روز خوبی ندارد. ساکت الهامی هفته گذشته و روی اشتباه فاحش دروازه‌بانش در دقیقه 4+90 دو امتیاز با ارزش را از دست داد. دو امتیازی که ارزشش خیلی بیشتر بود. او امروز در خانه و مقابل تیم شمس آذر محکوم به پیروزی است. هواداران قائمشهری انتظار پیروزی دارند و اگر این اتفاق نیفتد شرایط‌شان به مراتب سخت‌تر می‌شود. حریف آنها تیمی است که خود را به عنوان پدیده لیگ نشان داده و در هر بازی، حتی مقابل حریفانش هم برای تساوی به میدان نمی‌رود.

فولاد - سپاهان
اما سپاهان که بدون تعارف بدبین‌ترین هوادارانش هم فکر نمی‌کردند در هشت بازی متوالی صاحب هفت باخت شود، امروز با تیمی روبه رو خواهد شد که شرایط خوبی ندارد. ژوزه مورایس هم حتماً متوجه جایگاه متزلزلش شده و می‌داند که اگر جام نیاورد باید از اصفهان برود. احمد آل نعمه سرمربی چوان و بومی فولاد هم انتظار حمایت هواداران در این بازی سخت را دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی