این خارجی‌های تعیین‌کننده


امروز پرسپولیس و استقلال بازیکنان خارجی بزرگی دارند. شاید این بازیکنان خارجی بهترین‌های تاریخ دو باشگاه باشند. شاید بازیکنی بوده که از این نفرات بهتر باشد اما میانگین عملکرد این 4 بازیکن خارجی استقلال (که البته یامگا مصدوم است) و پرسپولیس بهتر از همه ادوار تاریخ دو باشگاه است. در این میان پرسپولیس 3 آسیایی و یک اروپایی و استقلال یک آسیایی، یک اروپایی و 2 نفر از آمریکای جنوبی دارند که در مجموع سه نفر از هر تیم در حال حاضر بازیکن اصلی تیم خود محسوب می‌شوند و هیچ وقت در تاریخ دو تیم این گونه نبوده که در دربی 6 بازیکن اصلی استقلال و پرسپولیس خارجی باشند. در این میان هنانوف بازیکن اصلی تیم پرسپولیس نیست ولی از بهترین‌های تیم ملی تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا بود و یامگا هم اگر مصدوم نمی‌شد، امروز از بهترین خارجی‌های لیگ برتر ایران بود و دربی تهران با 7 بازیکن خارجی انجام می‌شد.
استقلال: ماشاریپوف، بلانکو، رافائل سیلوا، یامگا
پرسپولیس: اورونوف، گولسیانی، عبدالکریم حسن، هنانوف

نحوه ورود بانوان به ورزشگاه
سیدکمال سادات، رئیس کمیسیون ورزشی استانداری تهران، در خصوص ورود بانوان به دربی 103 پایتخت گفت: «بانوان تماشاگر این بازی از درب غربی ورزشگاه آزادی وارد خواهند شد. در جلسه 18 اسفند کمیسیون ورزشی استان تهران، مقرر شد که ورود هواداران به دربی با بلیت الکترونیکی باشد و به دلیل تعمیرات ورزشگاه آزادی، امکان استفاده از ظرفیت کامل وجود ندارد. هواداران استقلال از درب غربی و طرفداران پرسپولیس از ورودی شرقی وارد سکوهای ورزشگاه آزادی خواهند شد.»
رئیس کمیسیون ورزشی استانداری تهران همچنین از خدمات‌رسانی مترو و اتوبوسرانی تا ساعت 24 روز برگزاری مسابقه (چهارشنبه) به تماشاگران خبر داد. دربی 103 پایتخت، ساعت 20 امشب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی