خبر

 

انتخابی تیم ملی تکواندو فروردین برگزار می‌شود
رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی مردان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هفتم فروردین برگزار می‌شود.
بیست‌ و ششمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد که بر همین اساس و با اعلام سازمان تیم‌های ملی اردوی آماده‌سازی تیم ملی آقایان پنجم فروردین در محل فدراسیون تکواندو شروع می‌شود.
ابوالفضل زندی، یاسین ولی‌زاده، مهدی حاجی‌موسایی، متین رضایی، امیرمحمد بخشی، امیرسینا بختیاری، علی خوش‌روش، میرهاشم حسینی، محمدحسین یزدانی، سعید فتحی، مهران برخورداری و آرین سلیمی نفرات دعوت شده به این اردو هستند که باید خود را به تمرینات برسانند.
 سرپرست اداره کل حقوقی و املاک وزارت ورزش منصوب شد
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی سرپرست اداره کل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان را منصوب کرد.  طبق حکم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، رضا زندی‌خواری به‌ عنوان سرپرست اداره کل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.
در حکم کیومرث هاشمی خطاب به رضا زندی‌خواری آمده است: «نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به‌ موجب این ابلاغ به‌ عنوان سرپرست اداره کل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تأکیدات رئیس جمهور محترم، در راستای تحقق برنامه‌های دولت مردمی و عدالت‌محور و پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی سایر معاونت‌ها، مدیران ستادی و استانی در انجام امور محوله، موفق و مؤید باشید.»
 
دومین شکست یاران اسماعیل‌نژاد در پلی‌آف ایتالیا
تیم والیبال ورونا با حضور اسماعیل‌نژاد در پلی‌آف سوپرلیگ ایتالیا شکست خورد.
ورونا در بازی دوم دور یک‌ چهارم نهایی سوپرلیگ والیبال ایتالیا به مصاف پروجا رفت که این مسابقه با پیروزی سه بر یک پروجا به اتمام رسید. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵، ۱۶ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵ به سود تیم والیبال پروجا، یکی از قدرت‌های ایتالیا تمام شد. در بازی اول هم تیم پروجا توانسته بود با نتیجه قاطع سه بر یک مقابل ورونا به پیروزی برسد. امین اسماعیل‌نژاد، ملی‌پوش والیبال ایران که برای ورونا توپ می‌زند، در بازی دوم پلی‌آف هم برای تیمش به میدان رفت و به کسب ۱۲ امتیاز بسنده کرد. او در این بازی ۹ امتیاز از حمله، دو امتیاز از دفاع و یک امتیاز از سرویس برای تیمش پوئن کسب کرد اما عملکرد خوب او مانع باخت تیمش نشد.
در صورت شکست‌ ورونا در بازی بعد امید صعودش به دور بعدی این مسابقات از دست خواهد رفت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی