صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و چهل - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و چهل - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه

فرهاد کاظمی: هر کسی جای مورایس بود اخراج شده بود
فرهاد کاظمی سرمربی سابق سپاهان درباره نتایج ضعیف این تیم می‌گوید: «چیزی که در سپاهان اتفاق افتاده واقعاً برای من عجیب است. سپاهان خوب بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد و این بحرانی است که فقط با چند پیروزی پیاپی می‌شود آن را رفع کرد اما در نیمه دوم بازی مقابل پیکان دیدیم آن چیزی که هواداران سپاهان انتظار دارند، اتفاق نمی‌افتد و در نهایت هم مسائلی در ورزشگاه رقم می‌خورد که باعث تأسف است.»
 او درباره شعارهایی که علیه مدیرعامل باشگاه می‌دهند این طورمی گوید: «واقعاً برایم عجیب بود که به عنوان مثال علیه مدیرعامل باشگاه شعار می‌دادند، در حالی که حتی اگر بازیکنان نمایش فنی خوبی نداشته باشند، مدیرعاملی که تمام امکانات را برای تیم مهیا کرده، دستمزدها را داده و در این مدت از پس کارهای مهمی برآمده، شایسته اینجور نامهربانی‌ها نیست. از مدیر باشگاه انتظار دارید برای‌تان کاشته بزند؟ البته من نیکفر را می‌شناسم و به عنوان آدمی که بخشی از عمر مربیگری‌اش را در سپاهان گذرانده، ناراحت می‌شوم که این چیزها را می‌بینم.
 در هر صورت به نظر من آقای مورایس با وجود همه احترامی که به ایشان می‌گذارم، آن کاری که باید را در سپاهان انجام نداده است.
 ایشان باید حتماً تمرکز بیشتری روی تیم داشته باشد و با قوت بیشتری مسائل باشگاه را تعقیب کند‌.
 اینکه سپاهان در هر بازی یک اخراجی داشته باشد به هیچ وجه در حد این باشگاه نیست. همان طور که این تعداد باخت متوالی به هیچ وجه در سپاهان قابل تحمل نیست.
به نظر من همین که مورایس همچنان در سپاهان کار می‌کند به خاطر سابقه‌ای است که او را در این سمت نگه داشته و هر مربی دیگری جای او بود‌، تا الان اخراج شده بود.»
 

ثابت‌ایمانی: برد سپاهان لذت خاصی دارد
غلامرضا ثابت ایمانی هافبک تیم پیکان درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «سپاهان را به خوبی آنالیز کرده و هم قسم شده بودیم که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم که خدا را شکر تلاش کردیم و‌ توانستیم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.
 سپاهان در چند سال اخیر همیشه قدر و مدعی بوده و برد مقابلش کیف خاصی می‌دهد!
 سومین بردمان مقابل سپاهان در این سه سال بود و به خاطر اینکه بچه‌های‌مان خودشان را باور داشتند، توانستیم تیم بزرگ سپاهان را شکست بدهیم.» او در مورد عملکردش و توپی که به گل تبدیل نشد، این طور می‌گوید: «هنوز حسرت توپی که گل نشد را می‌خورم. خدا را شکر روز خوبی داشتم و توانستم به تیم کمک کنم. برای تک تک لحظه‌ها در ذهنم برنامه‌ریزی داشتم.»

جستجو
آرشیو تاریخی