صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و نه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و نه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر و مصاحبه

حجازی بعد از اشتباهم هیچ توهینی به من نکرد
یحیوی: گلرها ضعیف شده اند
 یحیوی دروازه‌بان سابق استقلال در خصوص اشتباهات گلرها در هفته نوزدهم گفت: «به نظرم با شرایطی که به وجود آمده، عدم تمرکز خیلی تأثیرگذار است. این اشتباهات براساس عدم تمرکز رخ می‌دهد. بعید می‌دانم که به دلیل نوع تمرینات‌شان باشد .بعد از جام ملت‌های آسیا کمی شاهد اُفت و تغییر شرایط فنی دروازه‌بان‌های لیگ هستیم. در نهایت اما اصل تمرکز بر عملکرد دروازه‌بان‌ها تأثیرگذار شده است.» وی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از شکست استقلال مقابل جوبیلوایواتای ژاپن در فینال جام باشگاه‌های آسیا، ناصر حجازی یا کادر فنی او در رختکن نقد تندی نسبت به وی انجام دادند، گفت: «هیچ برخوردی با من نداشتند و در شرایط خیلی خوبی به من خسته نباشید گفتند. به هر حال وقتی 10 تا 15 دقیقه مانده به بازی به من که دروازه‌بان ذخیره بودم گفتند بازی کن، این شرایط پیش می‌آید و کسی انتظاری ندارد. رفتار کادر فنی بعد از آن بازی بسیار مناسب بود.»


افزایش سهمیه استقلال در تیم ملی
این روزها خبر از اضافه شدن سهمیه استقلال در لیست تیم ملی زیاد شنیده می‌شود و احتمالاً سه سهمیه به استقلال اضافه شود.
حسین حسینی، روزبه چشمی، صالح حردانی، آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی پنج بازیکن استقلال هستند که گفته می‌شود از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی ایران برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی دعوت خواهند شد. البته هیچ تأیید و تکذیبی از جانب کادرفنی تیم ملی نسبت به این خبر نشده است. تیم ملی از ابتدای فصل آتی باید در رقابت‌های جام جهانی شرکت کند و از همین حالا بازیکنان لیگ نگاهشان به لیست قلعه‌نویی است.

دو شوک در یک روز
فخرالدینی هم تمرین نکرد
 در باشگاه استقلال چه خبر است؟! در فاصله کوتاه تا دربی پایتخت، اردوی استقلال درگیر حواشی زیادی شده است. مشکلات مالی و سخت افزاری ادامه‌دار صدای بازیکنان و کادرفنی را در آورده و این مسأله در تمرین دیروز  با عدم حضور در تمرین توسط دو بازیکن موجی جدید را از نارضایتی نزد اعضای استقلال ایجاد کرد .پس از اینکه جلال‌الدین ماشاریپوف در اعتراض به وضعیتش حاضر به تمرین نشد، میلاد فخرالدینی که در نیم فصل از آلومینیوم اراک به استقلال آمده بود، در اعتراض به پرداخت نشدن پول رضایتش در تمرین با لباس شخصی حضور یافت و اعلام کرد تا مشخص نشدن تکلیفش تمرین نخواهد کرد .
فخرالدینی برای جدایی از آلومینیوم اراک چک شخصی داده بود و موعد این چک رسیده و باشگاه استقلال هنوز این مبلغ را به این بازیکن پرداخت نکرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی