صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و نه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و نه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

واکنش استقلالی‌ها به بخشش کنعانی‌زادگان
مگر اسماعیلی بخشیده شد؟!

در روزهای منتهی به نبرد حساس استقلال و پرسپولیس شایعات متعددی درباره باز پس‌گیری کارت زرد کنعانی‌زادگان که در بازی این تیم مقابل فولاد داده شد، شکل گرفته است.
 گرچه به لحاظ قانونی هرگز امکان بازگشت کارت زرد این مدافع نیست و فوتبال ایران چنین سیستمی ندارد که بعد از بازی‌ها اتفافات مورد بررسی و احکام تازه‌ای صادر شود،‌ اما هواداران استقلال با شنیدن شایعه بازپس‌گیری کارت زرد کنعانی‌زادگان واکنش‌های تندی نسبت به این موضوع نشان دادند و حتی مورد مشابه فرشید اسماعیلی را یادآور شدند که در یکی از دربی‌ها به دلیل محرومیت نتوانست استقلال را همراهی کند در حالی که کارت زردی که گرفته بود،‌ حقش نبود. البته برخی در دل باشگاه استقلال معتقدند اساساً طرح موضوع بخشش کنعانی‌زادگان برای برهم زدن آرامش ذهنی بازیکنان و اعضای کادر فنی منتشر شده و این مدافع تحت هیچ شرایطی در دربی بازی نخواهد کرد اما شایعه بخشش او می‌تواند به روح و روان استقلالی‌ها آسیب بزند.
 

همه بازیکنان در کنار کادرفنی
اردوی ویژه قبل از دربی
همان طور که پیش‌بینی‌ می‌شد مسئولان باشگاه استقلال و در رأس همه جواد نکونام تصمیم گرفتند اردوی بازی با پرسپولیس را زودتر از دیگر اردوها آغاز کنند.
 به همین دلیل استقلال از دوشنبه در شرایط اردویی قرار خواهد گرفت.
 قرار است همه بازیکنانی که می‌توانند در دربی برای استقلال بازی کنند در اردو حاضر باشند تا جواد نکونام در لحظات آخر نام بازیکنان مورد نظر خود را اعلام کرده و بازیکنانی که در فهرست نهایی قرار می‌گیرند راهی ورزشگاه آزادی شوند.
 

دستور مهم به بازیکنان
مصاحبه ممنوع تا بعد از بازی
مربیان استقلال به بازیکنان این تیم اعلام کردند تا بعد از دربی 103 با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکنند. این دستور به دلیل دوری از تنش‌ها صادر شده است.
 باشگاه استقلال نیز از طرف خود به گوش بازیکنان رساند که در راستای حفظ آرامش تیمی مصاحبه‌ای انجام ندهند تا فضای این بازی مطلوب پیش برود و تیم از تمرکز کافی برخوردار باشد. معمولاً قبل از دربی‌ها چنین تصمیمی از سوی باشگاه و کادر فنی اتخاذ می‌شود.
هر چند که هاشمی نسب به عنوان مربی استقلال این قانون را شکسته و مصاحبه‌ای انجام داد که دلخوری برخی در داخل باشگاه را نیز به دنبال داشته است. به هرحال معمولاً حساسیت روی بازیکنان بیشتر از سایرین است و قبل از این بازی سعی می‌شود تا جای ممکن از تنش جلوگیری شود.

جستجو
آرشیو تاریخی