صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و نه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و نه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

فوتسال ناشنوایان در فینال المپیک زمستانی
تیم ملی فوتسال ایران در ادامه بازی‌های المپیک زمستانی ناشنوایان در ترکیه با پیروزی برابر برزیل راهی فینال این بازی‌ها شد. تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران دیروز در دور نیمه‌نهایی بازی‌های المپیک زمستانی ناشنوایان در ترکیه به مصاف برزیل رفت و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید و به فینال این بازی‌ها راه یافت .در این بازی علی‌اصغر محبوبی، علی‌اکبر احمدوند و علیرضا مختارآبادی برای ایران گلزنی کردند .تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در مرحله فینال با برنده تیم‌های ژاپن و اسپانیا دیدار دارد.


 8 تیم در پلی‌آف لیگ والیبال
با صعود شهرداری ارومیه و چادرملوی اردکان هشت تیم حاضر در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال تکمیل شدند. فولاد سیرجان ایرانیان، طبیعت، شهداب یزد، گیتی‌پسند اصفهان، پیکان تهران، ایفاسرام اردکان، شهرداری ارومیه و چادرملو اردکان با رتبه‌های اول تا هشتم به مرحله پلی‌آف صعود کردند تا در ادامه مسابقات برای قهرمانی تلاش کنند .تیم‌های پاس گرگان و هورسان رامسر نیز با رتبه‌های نهم و دهم به کارشان در لیگ برتر مردان سال 1402 پایان دادند.


 دیدار مناف‌هاشمی با سفیر ایران در تایلند
در راستای اعزام بدون دغدغه کاروان ایران به بازی‌های آسیایی داخل سالن، دبیر کل کمیته ملی المپیک با سفیر ایران در تایلند دیدار و گفت‌وگو کرد. سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در حاشیه سفر به بانکوک جهت حضور در نشست هماهنگی برگزاری ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با ناصرالدین حیدری سفیر ایران در تایلند دیدار و گفت‌وگو کرد. هاشمی پس از بازدید از سالن‌های مختلف دو شهر بانکوک و چونبوری و حضور در نشست کمیته برگزاری بازی‌ها طی دیدار با سفیر ایران در تایلند ضمن اشاره به روند آماده‌سازی ورزشکاران ایران برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و سپس بازی‌های داخل سالن آسیا، تأکید داشت: «سال آینده بعد از بازی‌های المپیک پاریس، ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی را در پیش داریم و به‌ همین منظور امیدواریم سفارت کشورمان همچون گذشته همکاری خوبی با کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی برای حضور بی‌دغدغه در این رقابت‌ها داشته باشد.» هاشمی ادامه می‌دهد: «انصافاً سفارتخانه‌های ایران در نقاط مختلف جهان همکاری خوبی با تیم‌ها و کاروان‌های اعزامی ورزشی کشورمان دارند که جا دارد از این عزیزان که همواره قوت قلب ما در میادین بین‌المللی بوده‌اند، قدردانی کنم و امیدوارم این حمایت‌ها و همکاری‌ها برای بازی‌های آسیایی داخل سالن چونبوری تایلند همچنان ادامه داشته باشد.» ناصرالدین حیدری سفیر ایران در بانکوک نیز تأکید داشت: «همواره تیم‌های ورزشی کشور عزیزمان که به تایلند سفر کرده‌اند مورد حمایت ما بوده و این حمایت برای کاروان ورزشی در بازی‌های آسیایی داخل سالن دو چندان خواهد بود چرا که هدف ورزشکاران به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در عرصه بین‌المللی است .»

 

جستجو
آرشیو تاریخی