صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و نه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و نه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

2204 روز شکست‌ناپذیری در دربی
پرسپولیس در حالی خود را آماده دربی شماره ۱۰۳ می‌کند که یک رکورد جالب توجه در این مسابقه تاریخی دارد. آخرین بار که پرسپولیس دربی را در جریان وقت‌های قانونی بازی با ناکامی پشت سر گذاشت به بیش از ۶ سال قبل باز می‌گردد و از آن زمان شکست‌ناپذیر ماند.۱۰ اسفند سال ۱۳۹۶، در چهارچوب هفدهمین دوره لیگ برتر خلیج فارس بود که پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر از تیم وینفرد شفر و با تک گل گل وریا غفوری، در روزی‌که علیرضا فغانی قضاوت مسابقه را برعهده داشت آخرین شکست خود در دربی تا کنون را تجربه کرد. از آن پس تا کنون 15 دربی برگزار شده است که با 6 پیروزی و 9 تساوی برای سرخپوشان ایران همراه بود. البته بعضی تساوی‌ها مانند دربی دور رفت رقابت‌های این فصل لیگ، در نهایت با وجود VAR، در حالی رقم خورد که یک پنالتی پرسپولیس و یک کارت قرمز برای حریف نادیده گرفته شد. رکورد شکست ناپذیری پرسپولیس در دربی با توجه به برگزاری دربی 103 در تاریخ 23 اسفندماه 2204 روز خواهد شد.
 

نامه‌نگاری برای جایگاه بانوان
باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اتفاق مبارکی است که کم‌کم در کل کشور اتفاق می‌افتد در خبری به این نکته اشاره داشت که بانوان پرسپولیسی که در ورزشگاه آزادی حضور می‌یابند به سبب سکویی که به آنها اختصاص داده شده با مشکلاتی روبه‌رو هستند و البته امیدواریم جایگاهی مناسب‌تر با دید بهتر برای تماشای مسابقه، به ایشان اختصاص یابد. باشگاه پرسپولیس در این ارتباط نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال به عنوان متولی امر فوتبال در کشور ارسال کرده است. البته تردید نداریم هم وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هم سازمان لیگ نسبت به این امر دغدغه دارند ولی باشگاه پرسپولیس به سهم و اختیارات خود در این ارتباط پیگیر خواهد بود تا شرایط بهتری برای هواداران پرسپولیس فراهم گردد.
 

عالیشاه در نظرسنجی اول شد
با اختصاص نزدیک به ۴۰ درصد آرای هواداران در نظرسنجی باشگاه به خود به عنوان بازیکن برتر سرخپوشان در نیم فصل نخست انتخاب شد .این نظرسنجی در همکاری بین باشگاه و شرکت طبیعت برگزار شد و در جریان آن علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند .باشگاه پرسپولیس با همکاری و حمایت شرکت طبیعت به ده نفر از هواداران شرکت‌کننده در نظرسنجی به حکم قرعه، ده عدد گوشی تلفن همراه هدیه خواهد داد.


دعوت از وحدت برای بازی با عربستان
در آستانه بازی حساس دربی، «گلا شکیلادزه» سرمربی جدید تیم ملی فوتبال تاجیکستان لیست بازیکنان این کشور برای دو دیدار رفت و برگشت با تیم ملی عربستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را اعلام کرد که نام وحدت هنانوف مدافع تیم پرسپولیس نیز دیده می‌شود .دیدار رفت این دو تیم روز پنجشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳ به میزبانی شهر دوشنبه برگزار می‌شود و دیدار برگشت نیز سه‌شنبه هفت فروردین ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی