صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و هشت - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و هشت - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر و مصاحبه

استقلالی‌ها راضی از برگزاری دربی
اگر دربی لغو و به زمان دیگری موکول می‌شد، پرسپولیس فرصت داشت از مدافع محروم خود(کنعانی‌زادگان) استفاده کند و حتی ممکن بود گولسیانی مصدوم نیز به این بازی برسد.
از آن سو استقلال نیز چند بازیکن در خطر محرومیت دارد که با لغو دربی ممکن بود در آینده استقلال محروم دهد و محرومان و مصدومان پرسپولیس به این بازی برسند.
تأکید به برگزاری بازی در همان زمان مقرر اما باعث شد استقلال بیشترین سود را از این تصمیم ببرد و با خیال آسوده‌تری نسبت به رقیب سنتی خود در این بازی شرکت کند.


یک هلدینگ خریدار استقلال؟
استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای نیازمند واگذاری به بخش خصوصی است و باید به سرعت تکلیف مالکیت خود را روشن کند. اگر مالکیت استقلال مشخص نشود، این باشگاه برای ورود به لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه خواهد شد.
 گفته شده استقلال برای حل این مشکل به یک هلدینگ واگذار خواهد شد تا زیر چتر حمایت این شرکت به فعالیت ادامه دهد.
حتی گفته شده شرکت مورد نظر با مدیرعامل کنونی این باشگاه ارتباط دارد که اگر این شایعات هم درست باشد ربطی به نحوه واگذاری ندارد و تصمیم‌گیران باشگاه استقلال در رأس مسائل مهم‌تر را در واگذاری باشگاه‌ها در نظر خواهند گرفت. البته واگذاری استقلال و پرسپولیس هنوز قطعی نیست و برخی شرکت‌ها بعد از بررسی بدهی‌های این دو باشگاه عقب‌نشینی
می‌کنند.

توصیه فلاحت‌زاده به مدیران
فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مشکلات اخیر آبی‌ها گفته: «خطیر باید اختلافات را جمع و جور کند تا شرایط بیش از این برای استقلال سخت نشود و بتواند در ادامه لیگ با حفظ صدرنشینی، خود را به قهرمانی نزدیک کند.»
مدافع سابق استقلال ادامه داد: «سرخابی‌ها خرید‌های خوبی در نیم فصل دوم انجام داده‌اند. بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال هرچند شم گلزنی‌اش پایین است، اما از نظر فنی بازیکن خوب و دوندگی بالایی دارد و خرید نسبتاً خوبی بوده است.»
فلاحت‌زاده درباره درگیری دوباره بین مدیریت و کادر فنی استقلال که آیا تأثیری روی دربی خواهد داشت یا خیر، این پاسخ را داد: «به طور قطع بی‌تأثیر نیست. وقتی مدیریت باشگاه پیشکسوتان این تیم را نادیده می‌گیرد و کسی را به عنوان سرپرست تیم انتخاب می‌کند که کسی شناخت کافی به او ندارد قطعاً باید شاهد بروز چنین اختلافاتی باشیم. دود این اختلافات بدون شک به چشم تیم می‌رود. استقلال تا به الان بهترین نتیجه را در لیگ کسب کرده و نباید درگیر چنین اختلافاتی شود. این اختلافات روی عملکرد تیم و کادر فنی تأثیر بسزایی خواهد داشت.»

جستجو
آرشیو تاریخی