صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و هشت - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و هشت - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

چک دو میلیاردی طبیعت برای تیم‌های پایه
دیروز طی مراسمی چک دو میلیاردی طبیعیت اسپانسر پرسپولیس به تیم‌های پایه این باشگاه رسید تا بخشی از مطالبات چهار تیم پایه پرداخت شود. در این مراسم غیر از نماینده شرکت طبیعت، درویش و پیمان حدادی مدیران باشگاه حضور داشتند و صحبت کردند. همچنین تعدادی از بازیکنان تیم نوجوانان به علاوه مربیان این تیم‌ها مثل عباس آقایی، حسن خانمحمدی و مسعود زارعی هم در مراسم حاضر بودند. رضا درویش در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت اسپانسر پرسپولیس از تیم‌های پایه این باشگاه گفت: گروه طبیعت برای ما مانند یک هوادار عمل می‌کند نه یک اسپانسر. این گروه امروز یک چک ۲ میلیاردی برای تزریق به تیم‌های پایه داد که امیدوارم بخشی از مشکلات ما در این رده سنی حل شود. مشکلات مالی باشگاه اجازه نداده آنگونه که باید به تیم‌های پایه برسیم. با این چک 30 درصد دیگر از مطالبات بازیکنان تیم‌های پایه پرداخت شد اما آنها هنوز درصد قابل توجهی طلبکار هستند.


پرسپولیس همچنان دنبال طلب 109 میلیاردی
رضا درویش با بیان دغدغه‌های باشگاه پرسپولیس گفت: تیم خوب نتیجه می‌گیرد و تنها دغدغه ما مالی است و اگر این مشکل برطرف شود هم در لیگ نتایج خوبی کسب می‌کنیم و هم سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه می‌گیریم. ما از AFC طلب ۱۰۹ میلیاردی داریم و چند جا نامه زدیم اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است. ما اگر این مبلغ را داشتیم دغدغه‌ای نبود و می‌توانستیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم و تیم در شرایط روحی و روانی خوبی بود. پیمان حدادی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم در خصوص اینکه تا به حال باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ پولی دریافت کرده است یا نه، گفت: باشگاه و مدیریت این اعتقاد را دارند که خودشان می‌توانند هزینه‌های خودشان را تأمین کنند و نیازی به کمک سایرین ندارند ولی یک شرط مهمی است که باید حق و حقوق باشگاه را بدهند که بحث تبلیغات محیطی است. حدادی افزود: ما دو بار به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نامه زدیم که متأسفانه پاسخ نامه ما را ندادند و چند بار هم با سازمان لیگ مکاتبه کردیم ولی جواب درستی نگرفتیم. ما یک شرکت بورسی هستیم و باید درآمدهایمان را ثبت کنیم و سهامدار بخش خصوصی داریم. به نظر من از لحاظ شرعی هم مشکل دارد که حق پرسپولیس را نمی‌دهند. حق ما ۱۰۹ میلیارد تومان است که به باشگاه پرسپولیس نمی‌دهند.
 

کامبک پرسپولیس بعد از یک سال
برد مقابل فولاد اولین کامبک پرسپولیس در فصل جاری بود. آخرین بار که پرسپولیس پس از دریافت گل اول به پیروزی رسیده بود، به هفته نوزدهم فصل گذشته و بازی مقابل صنعت نفت آبادان برمی‌گردد. پرسپولیس در این فصل در 5 بازی که گل اول را دریافت کرده بود، 3 تساوی و 2 شکست کسب کرده بود. استقلال با 48 بار، بیشترین تعداد پیروزی را پس از دریافت گل نخست در تاریخ لیگ برتر دارد. سپاهان با 35 بار و پرسپولیس، تراکتور و پیکان با 30 بار در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی