صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و هشت - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و هشت - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

نامه دوم در اعتراض به کارت کنعانی
باشگاه پرسپولیس بلافاصله بعد از پایان بازی در نامه‌ای، به تصمیم داور در دادن کارت زرد به مدافع ملی‌پوش پرسپولیس اعتراض کرد. جالب اینکه دیروز باشگاه پرسپولیس نامه جدیدی را به سازمان لیگ ارسال و درخواست کرد که با توجه به نظرات کارشناسان داوری در خصوص اشتباه داور، کارت زرد کنعانی را حذف کنند. باشگاه پرسپولیس به موارد قانونی و مشابه این مورد در ایران و خارج از کشور اشاره کرده و درخواست داشته که کمیته داوران هرچه سریع‌تر در این مورد رسیدگی انجام دهد. باشگاه پرسپولیس مدعی است که با توجه به احراز اشتباه داوری در این صحنه، کنعانی مستحق بخشش در این پرونده است. در شرایطی که تقریباً تمام کارشناسان داوری اشتباه مهدوی در این صحنه را تأیید کرده‌اند باید دید اعتراض باشگاه پرسپولیس به نتیجه‌ای خواهد رسید و مثل فرجام‌خواهی تیم‌های لالیگایی و لیگ برتر انگلیس منتج به تغییر شرایط کنعانی خواهد شد یا به خاطر حساسیت‌های قبل از دربی این اعتراض به جایی نخواهد رسید.


تشکیل جلسه کمیته اقتصادی پرسپولیس
کمیته اقتصادی باشگاه صبح دیروز با حضور محمد دلبری، پیمان حدادی (معاون اقتصادی)، دو عضو هیأت مدیره و سایر اعضا تشکیل جلسه داد. معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس، در این جلسه گزارش کاملی را در ارتباط با قراردادهای اقتصادی و تجاری منعقد شده و در دست اقدام به اعضا ارائه کرد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. کمیته اقتصادی برای نشست دیروز، گفت‌وگو و تبادل نظر درباره اولویت‌های تجاری و بازرگانی پرسپولیس در سال آینده را نیز در دستور کار داشت. همچنین مقرر شد بودجه باشگاه برای سال آتی، تهیه و تنظیم شده و در نخستین نشست سال ۱۴۰۳ کمیته اقتصادی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.


گولسیانی زیر نظر کادر پزشکی
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین دیروز را از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد. سرخ‌پوشان پایتخت تمرین دیروز را در دو بخش زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. بازیکنان اصلی بازی روز جمعه مقابل فولاد خوزستان، زیر نظر مربی بدنساز تیم، ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه زیر نظر کادر فنی به انجام بخش‌های مختلفی مثل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، شوتزنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند. گئورگی گولسیانی هم زیر نظر کادر پزشکی، تمرینات ویژه خود را انجام داد.


درخواست پرسپولیس برای تغییر جایگاه زنان
رضا درویش با عذرخواهی از بانوان که در طبقه دوم مستقل هستند، گفت: آنها خیلی علاقه‌مند و مشتاقانه می‌آیند و تشویق می‌کنند اما تصمیم‌گیر باشگاه نیست. از فدراسیون درخواست داریم هر جور شده، حالا که این فضا برای آنها فراهم است که برای تماشای بازی بیایند، در مکانی مستقر شوند که از باد و بوران در امان باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی