صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و هفت - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و هفت - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر و مصاحبه


ورود سازمان بازرسی به ماجرای 30هزار دلار
سازمان بازرسی بزودی به ماجرای 30 هزار دلار گمشده در ماجرای انتقال گوستاوو بلانکو به استقلال ورود خواهد کرد. ایجنت این بازیکن مدعی شده بود که این پول به حساب علی خطیر و سینا رنجبران رفته است اما هنوز ادعای او به اثبات نرسیده و ورود سازمان بازرسی نیز به همین دلیل است. قرار شده نتایج به اطلاع افکار عمومی برسد.
 

اشتباه رضایی سوژه استقلالی‌ها
زمانی که رضایی در استقلال بود، چند بار فرصت پیدا کرد در چهارچوب دروازه این تیم قرار بگیرد. این دروازه‌بان ابتدا با حضور خود در قفس توری آبی‌ها این استدلال را زنده کرد که شاید دروازه‌بان آینده‌داری باشد. حتی برخی با بیان یک تحلیل احساسی می‌گفتند رضایی دروازه‌بان آینده تیم ملی خواهد بود اما رضایی نه تنها جایگاهش از استقلال را از دست داد و ناچار به ترکیب این تیم اضافه شد بلکه در ادامه فعالیت حرفه‌ای نیز نتوانست عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد. گلی که اخیراً او از صنعت نفت آبادان دریافت کرد به یک سوژه داغ میان استقلالی‌ها تبدیل شده است. رضایی یکی از عجیب‌ترین صحنه‌ها در لیگ بیست و سوم را رقم زد و با اشتباه مسلم او نساجی باخت.
 

نوری: چرا پرسپولیس از وجود VAR ناراحت است؟
محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که در دربی پیش رو نیز باید از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده شود.
 نوری می‌گوید: «دربی گذشته هم که بازی با VAR برگزار شد، حواشی خاص خود را داشت من فکر می‌کنم تنها کسی که از وجود VAR در دربی ناراحت است پرسپولیس است چرا که داور نمی‌تواند نتیجه را برای آنها رقم بزند. آنها دوست دارند که کمک داور ویدیویی نباشد تا با خیال راحت بتوانند با داوری پیروز شوند. با توجه به این موضوع امیدوارم داور خوبی را برای این دیدار انتخاب کنند تا بتواند مدیریت خوبی را هم داشته باشد و بازی خوبی را شاهد باشیم.»
 

چینی: دبل قهرمانی فقط برای تیم خاص است
علی چینی که این روزها به دلیل بیماری مشکلاتی دارد، درباره دبل قهرمانی استقلال گفت: «دبل و قهرمان شدن یک تیم در دو جام کار بسیار سختی است، در ایران فقط یک تیم خاص که نور چشمی است دَبل می‌کند، من چند پرسش دارم؛ چرا دروازه‌بان تیم حریف به داور اهانت می‌کند اما کارت قرمز نمی‌گیرد؟ بازیکن این تیم خاص به رقیب و هوادار یورش می‌برد اما محروم نمی‌شود؟ اگر مربی ما کنار خط اعتراض کند با محرومیت چند جلسه‌ای روبه‌رو می‌شود، کمیته انضباطی چشمان خود را روی واقعیت بسته است، فوتبال ما با این روشی که در پیش گرفته است به جای پیشرفت، سقوط می‌کند!»

جستجو
آرشیو تاریخی