صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال زنان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و شش - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و شش - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر و مصاحبه

هشدار مرفاوی به خطیر و نکونام
صمد مرفاوی به نکونام و خطیر بابت ادامه دعوا‌ها با یکدیگر هشدار داده است. آقا صمد می‌گوید: «اگر این دعواها ادامه پیدا کند قطعاً به مشکل می‌خورند. اصلاً اختلاف مدیرعامل و سرمربی هیچ جای دنیا معنا ندارد. جواد نکونام را همه به عنوان یک فوتبالیست بزرگ که کارنامه خوبی هم دارد می‌شناسیم، این دو نفر باید بنشینند و با هم صحبت کنند، باید حرف بزنند و در مورد این ماجرای اختلاف به یک توافق برسند.»
 

انتقاد واعظ به واگذاری
واعظ آشتیانی درباره واگذاری سرخابی‌ها گفته: «اگر همین امروز اعلام شود که استقلال و پرسپولیس مجانی به بخش خصوصی واگذار شود، کسی حاضر به قبول آن  نمی‌شود، چون این باشگاه‌ها سالانه بالغ بر ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه دارند و سقف پولی که از اسپانسر می‌آید، بیشتر از ۲۵۰ میلیارد تومان نخواهد بود، به همین دلیل اگر کسی هم استقلال یا پرسپولیس را بخرد، سال دیگر پس خواهد داد. اینکه می‌گویند این دو باشگاه به شخص فروخته نمی‌شود تا مثلاً در هنگام انتخابات بهره‌برداری سیاسی نکنند، نمی‌تواند مسأله پذیرفتنی باشد، چرا که طرفداران قرمز و آبی عمدتاً کاری با سیاست و بازی‌های سیاسی ندارند.»
 

ظرفیت ورزشگاه اضافه نمی‌شود
برای دربی ظرفیت 45 هزار نفری تعریف شده که از این مقدار 3 هزار نفر برای بانوان است که بین هواداران دو تیم تقسیم خواهد شد.
 در این میان درخواست‌هایی برای افزایش تعداد تماشاگران در دربی مطرح شده اما مسئولان برگزاری این بازی با افزایش تعداد تماشاگران در این بازی موافقت نکردند. به این ترتیب افزایش تعداد تماشاگران در این بازی منتفی خواهد شد.
 

120 دقیقه دیگر هم استقلال گل نمی‌زد!
صادق ورمزیار، پیشکسوت استقلال مدعی شده اگر بازی با مس تا 120 دقیقه هم ادامه پیدا می‌کرد، این تیم گل نمی‌زد: «کادر فنی و بازیکنان استقلال می‌توانستند بهتر از این کار کنند، اما شکست بدی خوردند.
 استقلال در بازی با مس انگار قصد برنده شدن نداشت و اگر بازی 120 دقیقه نیز طول می‌کشید، استقلال باز هم به گل نمی‌رسید. شکست به مس در جام حذفی ترکش اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی بود.» ورمزیار ادامه داد: «بهتر است از این به بعد اختلاف‌ها را کنار بگذارند و به فکر بازی‌های باقی‌مانده لیگ باشند. بازی با استقلال خوزستان به مراتب سخت‌تر از دربی است و باید با ترکیب کامل بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم.»

جستجو
آرشیو تاریخی