صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال زنان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و شش - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و شش - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

سه  پرسپولیسی در خطر محرومیت از دربی
محمدحسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی و سعید صادقی ۳ بازیکن ۳ کارته پرسپولیس هستند که در صورت دریافت کارت در دیدار با فولاد بازی حساس و مهم تیم خود بازی با استقلال را از دست خواهند داد. به همین جهت ممکن است اوسمار در بازی با فولاد از بازیکنانی استفاده کند که خطر محرومیت آنان را تهدید نخواهد کرد.


تاریخ جدید مجمع مشخص نشد
با وجود تأکید وزارت ورزش بر تغییرات در هیأت مدیره پرسپولیس و در حالی که گفته می‌شد به‌زودی مجمع جدید این باشگاه برای اعمال تغییرات برگزار خواهد شد، با گذشت 23 روز از اتفاقات رخ داده در مجمع قبلی، هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری مجمع و اضافه شدن این دو عضو به هیأت مدیره پرسپولیس مشخص نشده است. در چند هفته گذشته نیز هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس دو بار تشکیل جلسه داده است و همچنان با نفرات قبلی به کار خود ادامه می‌دهد و با وجود تأکید وزارت ورزش، خبری از نفرات جدید در هیأت مدیره نیست. البته با توجه به موضوع واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس، به نظر می‌رسد فعلاً تا زمان مشخص شدن مالک جدید این باشگاه خبری از تغییرات در هیأت مدیره نخواهد بود.
 

30 هزار بلیت برای بازی جمعه
تیم‌های پرسپولیس و فولاد از ساعت 17:30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت و به همین خاطر سامانه بلیت فروشی برای این مسابقه از امروز فعال شده است. مطابق آنچه در سامانه مزبور به نظر می‌رسد ظاهراً در مجموع چیزی حدود 30 هزار بلیت برای این بازی در نظر گرفته شده و به فروش خواهد رفت. مطابق همیشه تماشاگران بانوی پرسپولیس باید در طبقه دوم ضلع جنوب غربی بنشینند و سامانه در همان شروع کار برای آنها پر شده و ظرفیتی ندارد. مثل تمام ماه‌های گذشته برای بخش‌های در حال مرمت ورزشگاه هم بلیتی فروخته نمی‌شود و خبری از بلیت فروشی جایگاه ویژه و سکوهای مجاورش، طبقه دوم و بالای جایگاه و سکوهای زیر ساعت در طبقه دوم نیست. همچنین قیمت بلیت‌های طبقه دوم 50 هزار تومان، پشت دروازه‌ها 100 هزار تومان و روبروی جایگاه 250 هزار تومان در نظر گرفته شده که با کارت‌های هواداری پرسپولیس با تخفیف مواجه می‌شود.
 

بازی با فولاد زیر باران
با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی که قرار است پایتخت ایران در دو روز آینده و آخر هفته شاهد بارندگی باشد احتمالاً این مسابقه نیز زیر بارش باران برگزار خواهد شد. البته با توجه به بالا رفتن نسبی دما به نظر نمی‌رسید در ساعت برگزاری بازی دمای هوای پایتخت کمتراز 7 یا 8 درجه سانتیگراد باشد ضمن اینکه قطعاً بارش باران می‌تواند شرایط خاصی را در این مسابقه حاکم کرده و حتی احساس خوبی به بازیکنان دو تیم برای ارائه نمایشی بهتر بدهد. با این حساب و با توجه به لغزنده شدن زمین، بازیکنان باید استوک‌های مخصوص خود برای روز بارانی به همراه داشته باشند تا برای این مسابقه به مشکل برنخورند.

جستجو
آرشیو تاریخی