صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و پنج - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و پنج - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

کلین‌شیت بعد از ۷۷۸ روز

پرسپولیس در مسیر قهرمانی‌های فراوان خود در فصول اخیر فوتبال ایران، بارها بازی‌های خود را بدون دریافت گل به پایان رسانده‌ ولی این اتفاق در جام حذفی کمتر رخ داده بود. تا پیش از بازی مقابل نفت و گاز گچساران، آخرین باری که پرسپولیس، مسابقه‌ای در جام حذفی کشور را با کلین‌شیت پشت سر گذاشت به ۲۷ دی سال ۱۴۰۰ در بازی مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن مربوط می‌شد. جالب توجه اینکه سرخ‌پوشان ایران بعد از ۷۷۸ روز، بار دیگر نتیجه ۳ بر صفر را در جام حذفی تجربه کردند که در آن روز رقم خورده بود. علیرضا بیرانوند در سال‌های اخیر همیشه در زمره دروازه‌بان‌هایی قرار گرفته که کلین‌شیت‌های متعددی به نام خود ثبت می‌کند. این فصل اما خبری از آمار همیشگی نیست و به همین دلیل کلین‌شیت او مقابل نفت و گاز گچساران به چشم آمده است.

یک آمار مثبت از تیم اوسمار

پرسپولیس با هدایت اوسمار تاکنون در سه دیدار لیگ برتر و یک بازی جام حذفی به میدان رفته است که تنها در برابر آلومینیوم اراک این تیم شکست خورد و در مابقی دیدارها بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. پرسپولیس در این ۴ بازی از دو حیث آمار خوبی داشته است. اگر دیدار با تراکتور که بازیکنان پرسپولیس در آن ۴۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند، کنار بگذاریم در سایر دیدارها مالکیت توپ سرخ‌ها بیش از ۵۰ درصد بوده است. پرسپولیس در بازی با آلومینیوم ۶۱ درصد، در دیدار با ذوب‌آهن ۵۸ درصد و در مصاف با نفت و گاز گچساران ۶۲ درصد مالکیت توپ را عهده‌دار بوده است.
علاوه بر این، سرخ‌پوشان در هر ۴ بازی خود امید به گل بالای یک را به ثبت رسانده‌اند که می‌تواند آمار خوبی برای اوسمار باشد. پرسپولیس در بازی با آلومینیوم امید به گل ۱۱/‌ ۱، در دیدار با تراکتور ۴۸/‌ ۱، در بازی با ذوب‌آهن ۹۴/‌ ۱ و در مصاف با نفت و گاز
۰۵/‌ ۱ را داشته است در حالی که در نیم فصل اول به ندرت در بازی‌های پرسپولیس امید به گل یک را شاهد بودیم.

تشکر بابایی از هواداران

ابوالفضل بابایی بازیکن سابق فجرسپاسی که در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی با قراردادی دو و نیم ساله به پرسپولیس پیوست در بازی مقابل نفت و گاز گچساران برای اولین بار برای پرسپولیس به میدان رفت. او دیروز اولین پست را در صفحه شخصی اینستاگرامی‌اش با لباس پرسپولیس منتشر و از حمایت هواداران پرسپولیس تشکر کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی