صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و چهار - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و چهار - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

پیشکسوتان استقلال دوباره دست به کار می‌شوند؟
برخی از پیشکسوتان استقلال قصد دارند در ایام عید بار دیگر نشستی با حضور خطیر و نکونام برگزار کنند و این دو را دور یک میز بنشانند. خطیر و نکونام در روزهای آغازین فصل با تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه دور یک میز نشستند و اختلافات را کنار گذاشتند اما دیری نپایید که دوباره مشکلات میان این دو شروع شد و نکونام و خطیر از طریق رسانه‌ها به جان هم افتادند. با توجه به اینکه استقلال در فصل جاری ظرفیت بسیاری از خود برای رسیدن به جام قهرمانی نشان داده و احتمال داده می‌شود که دعوای خطیر و نکونام منجر به بروز مشکلاتی در راه قهرمانی شود، به همین دلیل پیشکسوتان قصد دارند دوباره این دو را کنار هم قرار دهند تا شاید این بار برای همیشه اختلافات بین دو طرف از بین برود. آیا خطیر و نکونام دوباره دور یک میز خواهند نشست و کدورت‌ها از میان خواهد رفت؟ همه چیز به رایزنی پیشکسوتان بستگی دارد.
 

استقبال رفسنجانی‌ها از استقلال
مثل همه شهرهای ایران در رفسنجان نیز هواداران قابل توجهی برای خوشامدگویی به بازیکنان استقلال به فرودگاه آمدند و اتوبوس حامل این تیم را تا رسیدن به هتل محل اقامت خود همراهی کردند. بازیکنان استقلال هم با روی باز با هواداران خود برخورد کردند و به هیچ درخواستی مبنی برگرفتن عکس یادگاری پاسخ منفی ندادند. البته استقلالی‌ها در جریان بازی با مس فقط از 10 درصد از فضای ورزشگاه به نفع خود استفاده کردند اما نکته قابل توجه اینکه برخی استقلالی‌های شهر رفسنجان در میان هواداران مس نشستند و بازی را نگاه کردند.
 

ابراز همدردی با سیل‌زدگان
سیلابی که در سیستان و بلوچستان رخ داده، جان برخی از هموطنان را گرفته و شرایط سختی برای زندگی مردمان این خطه به وجود آورده است. طی روزهای اخیر استقلالی‌ها نسبت به این ماجرای تلخ بی‌تفاوت نبودند و با ابراز همدردی حمایت خود از مردم سیستان را اعلام کردند. نکونام در رأس همه استقلالی‌ها از مردم سیستان حمایت کرد و بازیکنان استقلال هم همین اقدامات را انجام دادند تا نشان دهند در شرایط سخت هموطن‌های خود را هرگز فراموش نمی‌کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی