صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و چهار - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و چهار - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

پایه‌ها منتظر وعده درویش
پرداختی به 50 درصد می‌رسد؟
تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ برتر تهران رسید تا جشن قهرمانی این تیم با وعده رضا درویش مدیرعامل باشگاه همراه باشد. مدیرعامل سرخ‌پوشان در جشن قهرمانی نوجوانان قول داد طی هفته جاری ۳۰ درصد دیگر از قرارداد آنها را واریز می‌کند تا میزان دریافتی آنها به ۵۰ درصد برسد. ۳۰ درصد پیش‌بینی شده از مبلغ واریزی به حساب اعضای تیم‌های پایه در مجموع حدود دو میلیارد تومان است که شامل تمام تیم‌های پایه خواهد بود. طبق قانون مصوب در رده‌های پایه فوتبال کشور بازیکنان و مربیانی که نتوانند نیمی از مبلغ قرارداد خود را دریافت کنند خواهند توانست به باشگاه‌های دیگر منتقل شوند که این موضوع شامل حال بازیکنان پایه پرسپولیس می‌شود. با این حال محسن خلیلی مدیر تیم‌های پایه، قرارداد بازیکنان مد نظرش را تمدید کرده است تا نگرانی بابت جدایی این بازیکنان نداشته باشد.


احتمال پرداخت پاداش برای برد دربی
مذاکره مثبت درویش با بازیکنان
مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت که یکشنبه شب همراه حسین بادامکی در اردوی پرسپولیس حاضر شده بود با بازیکنان تیم صحبت کرد تا نشان دهد برخلاف گذشته قرار نیست در روزهای بی‌پولی غیبت داشته باشد. درویش در گفت‌وگو با بازیکنان باتجربه پرسپولیس بار دیگر وعده خود مبنی بر پرداخت مطالبات تیم قبل از بازی با استقلال در ۲۳ اسفندماه سال جاری را تکرار کرد. او قصد دارد حدود ۱۲ تا ۱۵ درصد دیگر از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کند تا واریزی آنها را ۵۰ درصد از رقم قراردادهای فصل جاری کند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد برای برد احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال نیز پاداش ویژه‌ای را طبق مصوبه هیأت مدیره تعیین کرده و به طور نقد در اختیار آنها قرار دهد تا اینگونه روحیه آنها افزایش پیدا کند.


بازگشت عنایت‌زاده به تمرین
علیرضا عنایت‌زاده هافبک جوان پرسپولیس که ابتدای فصل دچار پارگی رباط صلیبی شد و جراحی کرد اکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است تا با تأیید کادر پزشکی به جمع بازیکنان بزرگسال اضافه شود. سرمربی برزیلی برای جوانگرایی در تیمش نیز راهی را پیش می‌رود که گل محمدی در زمان حضورش به عنوان سرمربی سرخ‌پوشان برنامه‌ریزی داشت. ویرا قصد دارد بازیکنان جوان را همچنان از تیم‌های پایه باشگاه به تمرینات بزرگسالان بیاورد تا اینگونه برنامه بازیکن سازی را برای این باشگاه ادامه دهد. سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت تصمیم دارد نفرات جوان تیمش را رفته رفته به لیست ۱۸ نفره این تیم برای هر بازی اضافه کند تا علاوه بر سورگی نفراتی همچون عنایت‌زاده و خدادادی جو حضور در لیگ برتر را لمس کنند.


خبری از آنالیزور نیست
با اینکه هفته قبل گفته شد یک آنالیزور ایرانی به کادر فنی پرسپولیس اضافه شده اما همچنان خبری از آنالیزور جدید برای این تیم نیست. ویرا با توجه به اهمیت شناخت از حریفان پرسپولیس دنبال گزینه داخلی است اما هنوز فرد مناسبی برای کمک به او و مهرداد خانبان پیدا نشده است.

جستجو
آرشیو تاریخی