صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

کادرفنی و مدیریت استقلال یکدل شوند
نامجو مطلق: استقلالی‌ها جام حذفی را جدی بگیرند
  مجید نامجو مطلق بازیکن سابق استقلال در مورد بازی این تیم مقابل مس رفسنجان در جام حذفی، گفت: «هر بازی شرایط خاص خودش را دارد بخصوص در جام حذفی که می‌تواند پل نزدیکی به لیگ قهرمانان آسیا باشد. یک تیم می‌تواند با 5-4 بازی سهمیه آسیایی بگیرد و به همین خاطر راه کوتاه‌تری نسبت به لیگ است. بنابراین باید این بازی‌ها را جدی بگیرند که قطعاً این تفکر بین اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم وجود دارد. هرچند بازی سختی است. با این حال با نوع و سبکی که استقلال دارد خیلی مشکل است تیمی بتواند مقابلش به برد برسد، هرچند مس رفسنجان تیم خوبیست و استقلال بازی سنگینی پیش رو دارد. به همین خاطر باید با تمام توان وارد زمین شوند تا نتیجه لازم را بگیرند.» نامجومطلق در مورد حواشی اخیر استقلال گفت: «همه شرایط برای استقلال فراهم است و تیم کیفیت خوبی دارد. الان صدرنشین لیگ است و قطعاً هواداران از روند نتیجه‌گیری راضی هستند. تنها چیزی که ممکن است زمانی به تیم آسیب بزند، اختلافات مدیریت و کادرفنی است که باید هرچه زودتر حل شوند. برای موفقیت یک مجموعه، همه عوامل باید یکدل کنار هم باشند و به هم کمک کنند. بنابراین این اختلافات باید هرچه زودتر از بین بروند. هرچقدر طول بکشد، ممکن است زمانی سر باز کند که دیگر نتوان کاری کرد.»
 

تحسین یک پیشکسوت از باشگاه استقلال
محمد نوری پیشکسوت استقلال در خصوص اطلاعیه باشگاه استقلال در حمایت از جواد نکونام و رد شایعات بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم، گفت: «باید چنین اتفاقی می‌افتاد. نکونام با استقلال قرارداد دارد و همچنین در کارش موفق بوده است. تیم او با صدرنشینی نیم‌فصل اول را به پایان رساند. الان هم مسیر خوبی را در پیش گرفته و به سمت قهرمانی حرکت می‌کند. دشمنان و برخی افراد که بیرون نشسته‌اند، دنبال شیطنت و به‌هم ریختن تیم هستند. ما هم در کنار تیم و باشگاه استقلال محکم می‌ایستیم. باشگاه کار درستی انجام داد و باید هم پشت سرمربی باشد. بلافاصله نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و اجازه نداد تیم دچار حاشیه شود. درواقع نقشه دشمنان به خوبی نقش برآب شد. ما هم فرهاد را دوست داریم اما به هرحال آنجا در کارش موفق نبود و امیدوارم در ادامه راهش در هر تیمی که مشغول به فعالیت شد، موفق باشد.»
 

چهره خاص استقلال
با اضافه شدن رافائل سیلوا و آمادگی ایمان سلیمی در هفته‌های اخیر ترکیب خط دفاعی استقلال دستخوش تغییر شده و محمد‌حسین مرادمند نیمکت‌نشین شده است. او که در دقایق پایانی بازی برابر سپاهان برای ایجاد برتری در نبردهای هوایی به زمین آمد، این فرصت را دارد تا در جام حذفی و دیدار مقابل مس رفسنجان از ابتدا به میدان برود و گل بزند.

جستجو
آرشیو تاریخی