صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

انصراف تأمین اجتماعی؟
در روزهای گذشته بحث مالکیت مشترک دولت بر سرخابی‌ها در مرکز توجه قرار داشت و وزارت ورزش نیز اعلام کرد فرایند واگذاری باشگاه پرسپولیس در حال انجام است. کنفدراسیون فوتبال آسیا یازدهم فروردین را به عنوان آخرین مهلت در نظر گرفته است. در شرایطی که از سازمان تأمین اجتماعی به عنوان خریدار باشگاه پرسپولیس یاد می‌شد، گفته می‌شود این مسأله منتفی شده و این سازمان نامه درخواست خود برای خرید سهام پرسپولیس را به خاطر وجود موانع زیاد پس گرفته است. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید منتظر اعلام رسمی وزارت ورزش بمانیم. هیچ بعید نیست اعتراض استقلالی‌ها به اینکه چطور برای پرسپولیس خریدار پیدا شده اما سهام باشگاه آنها خریدار ندارد باعث چنین اتفاقی شده باشد و با این حساب خطر حذف از آسیا پرسپولیس را تهدید خواهد کرد.


پرسپولیس اسیر مسأله پخش تلویزیونی!
افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس اعلام کرد بازی ما مقابل نفت و گاز گچساران ساعت ۸ شب است که دلیل آن پخش تلویزیونی است. دوست داشتیم زودتر باشد اما تصمیمی است که گرفته شده. با توجه به اینکه بازی استقلال مقابل مس رفسنجان ساعت 17 شروع می‌شود به خاطر پخش تلویزیونی چنین تصمیمی گرفته شده است اما ساعت بازی پرسپولیس آنقدر عجیب است که اگر بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی بکشد شاید تا نیمه شب به طول بینجامد. این در حالی است که شاید می‌شد بازی استقلال را ساعت 15 و ساعت بازی پرسپولیس را مثلاً 18 آغاز کرد اما مشخص نیست چرا چنین تصمیمی گرفته شده است.
 

لوکادیا به حکم فیفا اعتراض کرده
موضوع جذب لوکادیا توسط پرسپولیس صحت ندارد و باشگاه پرسپولیس اقدامی برای انتقال دوباره این مهاجم هلندی نداشته است. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس ضمن رد شایعه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس خبری جالب توجه نیز در این خصوص می‌دهد: نه، بحثی در این باره نشده است و شایعه است. اتفاقاً ایشان (لوکادیا) نسبت به رأی صادره اعتراض کرده و آن را به CAS برده است. موضوعی که باعث شد تا همین دو روز پیش ما اقدام به جوابیه و ارائه مستنداتی به دادگاه CAS داشته باشیم.
 

تعریف سایت ژاپنی از شهاب
شهاب زاهدی در پایان نیم فصل با پیشنهاد باشگاه فوکوکا از «جِی لیگ» ژاپن مواجه شد و طی چند جلسه با مدیران پرسپولیس تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا به عنوان اولین بازیکن ایرانی راهی لیگ این کشور شود.سایت «sakanowa» ژاپن در مورد انتقال زاهدی به باشگاه فوکوکا نوشت: این بازیکن ۲۸ ساله توانایی بازی در هر دو جناح چپ و راست را دارد. او در فصل جاری برای تیم سابق خود (پرسپولیس) ۶ گل به ثمر رسانده و در لیگ قهرمانان آسیا هم توانست یک بار دروازه حریفان را باز کند و همچنین یک پاس گل هم به نام خود به ثبت رساند .انتقال این بازیکن به باشگاه فوکوکا می‌تواند هیجان‌انگیز باشد و راه حضور بازیکنان ایرانی به لیگ ژاپن را باز کند.

جستجو
آرشیو تاریخی