صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر و مصاحبه

 

10 درصد استقلالی در رفسنجان
استقلال دوشنبه شب در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان با تیم مس رفسنجان بازی خواهد کرد.
این بازی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و اگر استقلال در این میدان به برتری برسد، در مرحله بعد از حق میزبانی برخوردار خواهد بود. استقلال در این بازی تنها می‌تواند از 10 درصد از فضای ورزشگاه استفاده کند.
هواداران استقلال در استان کرمان تعداد قابل توجهی دارند اما بلیت فروشی به گونه‌ای خواهد بود که بیشتر ورزشگاه در اختیار هواداران تیم مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

 
تمجید سیروس
از شوت روزبه
سیروس دین‌محمدی که در روزگار جوانی با شوت‌های سهمگین خود بارها در ترکیب استقلال و تیم ملی گل زده بود از شوتی که اخیراً چشمی به سمت دروازه سپاهان شلیک کرده به وجد آمده است.
دین‌محمدی درباره شوت روزبه چنین گفته است: «چشمی بازیکن شوت‌زنی است، او در این فصل یکی از چهره‌های تأثیرگذار استقلال بوده و می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در قهرمانی استقلال ایفا کند. شوت چشمی مرا یاد خودم انداخت که همین جوری سالی چند گل می‌زدم.»
 ستار  همدانی
حامی دکترین جواد
ستار همدانی اعتقاد دارد یکی از دلایل موفقیت استقلال شرح درست وظایف در ترکیب بوده است.
همدانی می‌گوید: «جواد نکونام بسیار خوب توانسته است خودش را در دل بازیکنان استقلال جا بیندازد. سپاهان به غیر از یک موقعیت که به خاطر دارم، چه موقعیتی دیگری به دست آورد؟ نکونام به خوبی و به درستی شرح وظایف تمام بازیکنان را به آنها القا کرده است.»
 
 
بازیکن آزاد هم منتفی است
برخی رسانه‌ها از احتمال جذب یک بازیکن آزاد توسط استقلال صحبت به میان آورده‌اند اما لیست این باشگاه پر است و نمی‌تواند بازیکن آزاد جذب کند. استقلال تنها درحالی قادر به جذب بازیکن آزاد خواهد بود که بازیکنی را از لیست خارج کند که خارج کردن بازیکن از لیست هم شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد.
به احتمال زیاد تا پایان فصل جاری هیچ بازیکن جدیدی به استقلال ملحق نخواهد شد و آبی‌ها با همین اسکواد به کار خود ادامه خواهند داد.

 
آمار قابل دفاع
استقلال در هفده هفته‌ای که از لیگ برتر سپری کرده فقط 10 گل خورده که آمار کمتر از یک گل خورده در هر بازی را به نمایش می‌گذارد.
اگر استقلال تا پایان هفته بیستم این رکورد را حفظ کند میانگین نیم‌گل خورده در هر بازی را از خود باقی می‌گذارد که بسیار کم‌نظیر خواهد بود. استقلال از بعد کلین شیت نیز وضعیت مطلوبی دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی