خبر

 

اعزام ۲ ورزشکار اسکیت بُرد به مسابقات انتخابی المپیک
تیم ملی اسکیت بُرد ایران به مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در امارات اعزام می‌شود. آخرین مرحله از مسابقات گزینشی کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس در رشته اسکیت بُرد ماده خیابان از امروز در اسکیت پارک دبی هاربر امارات شروع و به مدت یک هفته پیگیری خواهد شد. علی سلیمی و آرین استحمامی هم ملی‌پوشان حاضر در این رویداد مهم هستند. رشته اسکیت بُرد برای سومین بار در مسابقات المپیک حضور خواهد داشت.

 
برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات انتخابی تیم ملی اسکواش
مراسم قرعه‌کشی انتخابی تیم ملی اسکواش مردان برگزار شد.
مراسم قرعه کشی مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان مردان اسکواش با حضور نایب رئیس، دبیرکل، مدیر تیم‌های ملی و مربی تیم ملی بزرگسالان در محل فدراسیون برگزار شد و مقرر شد نفرات دعوت شده در سه گروه از فردا به مصاف هم بروند. در پایان مسابقات از هر گروه دو بازیکن برتر در نخستین اردوی آمادگی تیم ملی حضور خواهند یافت تا برای مسابقات اسکواش تیمی قهرمانی بزرگسالان آسیا 2024  که خرداد ماه سال 1403 در چین برگزار خواهد شد، آماده شوند.


10 تکواندوکار جواز حضور در اردو گرفتند
 رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو برگزار شد و ۱۰ بانوی هوگوپوش جواز حضور در اردوی این تیم را کسب کردند. بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا،  روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی ویتنام و در شهر «دا نانگ» برگزار خواهد شد.
بر همین اساس، رقابت‌های انتخابی تیم ملی دختران برای حضور در رقابت‌های مذکور دیروز با قضاوت داوران رسمی، نظارت لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان و حضور کادر فنی برگزار شد که در پایان ۱۰ تکواندوکار جواز حضور در ادامه اردوها را دریافت کردند. معصومه رنجبر، مهلا مومن‌زاده، شاپرک نجفی، ساغر کیانی، یلدا ولی‌نژاد و ملیکا میرحسینی نفرات دعوت شده به این اردو هستند.


لیگ بین‌المللی اسکی صحرانوردی؛
قهرمانان پاتیناژ مشخص شدند
نخستین مرحله از لیگ بین‌المللی اسکی صحرانوردی از دیروز (شنبه) در مسافت ۵ کیلومتر و ۱۰ کیلومتر در رشته پاتیناژ در بخش مردان و زنان به میزبانی پیست اسکی شمشک برگزار شد. در پایان مسابقات روز نخست در ۱۰ کیلومتر پاتیناژ مردان، دانیال ساوه شمشکی قهرمان شد و امیرمحمد ابوالحسنی و سیداحمدرضا صید به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در بخش زنان ۵ کیلومتر پاتیناژ سمانه بیرامی باهر در رتبه نخست قرار گرفت و فرنوش شمشکی و ساحل تیر جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی