صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر و مصاحبه

بازگشت سیف‌الله‌پور به نساجی
حمیدرضا بایندریان مدیرعامل باشگاه در حکمــــــــــــــــــــــــی ایزد سیف‌الله‌پور را به‌عنوان قائم‌مقام خود منصوب کرد. لازم به ذکر است که سیف‌الله‌پور در مقطعی به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول به فعالیت بود و حالا دوباره به جمع نساجی‌چی‌ها بازگشته است. تیم نساجی با کادر فنی جدید خود به دنبال کسب موفقیت در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر است و این تیم در هفته نوزدهم باید رو در روی صنعت نفت آبادان قرار بگیرد.

 
شکایت رسمی استقلال خوزستان به سازمان لیگ
استقلال خوزستان که نیم‌فصل دوم را امیدوارانه‌تر استارت زده و با کسب 4 امتیاز طی سه بازی از منطقه خطر فاصله گرفته، نسبت به قضاوت‌های صورت گرفته در این فصل از رقابت‌ها شاکی است. این باشگاه با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ و کمیته داوران با اشاره به اشتباهاتی که داوران طی دیدارهای اخیر این تیم علیه آبی‌ها داشته‌اند، مستندات آن را نیز ارائه داده‌اند و خواهان بررسی این کمیته شدند. آبی‌های خوزستانی مدعی هستند اشتباهات داوری طی نیم‌فصل اول و در ادامه در نیم‌فصل دوم و در جدال با تراکتور باعث از دست رفتن امتیازات آنها شده تا وضعیت نگران‌کننده‌ای در جدول نصیب آنها شود. اشتباهات داوران در بازی‌های مقابل استقلال در بازی رفت، تراکتور در بازی رفت، پیکان و همچنین گل‌گهر سیرجان از جمله صحنه‌های مورد بحث این باشگاه محسوب می‌شود که این باشگاه خواهان نظارت ویژه‌تر سازمان لیگ و کمیته داوران شده است.


علی قربانی: هیچ‌ کس سراغم را نگرفت
علی قربانی مهاجم سابق استقلال پس از یک سال مصدومیت و دوری از میادین در نقل و انتقالات زمستانی امسال به پیکان اضافه شد.  او درباره انتخاب تیم جدیدش می‌گوید: «من یک سال مصدوم بودم و کاملاً از فوتبال فاصله داشتم. شرایط خیلی سختی را گذراندم. نیم‌فصل چند پیشنهاد به دستم رسید که با مشورت‌هایی که انجام دادم، تصمیم گرفتم به پیکان اضافه شوم. من یک سال کامل را در مصدومیت گذراندم. خیلی سخت است و تنها کسانی که چنین شرایطی را تجربه کرده‌اند، می‌توانند درک کنند. روزهای سختی را گذراندم و دردهای زیادی را تحمل کردم. وقتی هم که مصدوم می‌شوی، هیچ‌کس سراغت را نمی‌گیرد. البته همسر و پسرم همیشه کنار من هستند. وقتی سال‌های زیادی فوتبال بازی می‌کنی، وابستگی شدیدی به تمرین و مسابقه و جو بازی پیدا می‌کنی اما وقتی از آن شرایط دور می‌شوی، احساس بدی پیدا می‌کنی. من بعضی از روزها نمی‌توانستم از تلویزیون فوتبال ببینم. برایم خیلی سخت گذشت اما با انگیزه کامل برگشتم. فکر‌ می‌کنم وقتی تلاش‌هایی را کرده‌ای یادت می‌آید، انگیزه‌ات چند برابر می‌شود و به هیچ وجه احساس نمی‌کنی که پایین‌تر هستی.»  او درباره کار کردن با رضا عنایتی این طور می‌گوید: «آقا رضا تعامل خیلی خوبی با بچه‌ها دارد و می‌تواند کمک حال جوان‌ها باشد. حتی خود من و بزرگترهای تیم هم می‌توانیم از تجربیات ایشان استفاده کنیم. جو خیلی صمیمانه‌ای در تیم برقرار است اما باید تلاش بیشتری کنیم که به هدف‌مان برسیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی