صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

اوسمار مهاجم بلندزن می‌خواهد
اوسمار ویرا بر خلاف ادعایی نظیر اصرار به بازگشت بازیکنانی همچون یورگن لوکادیا یا گادوین منشا اعلام کرده است مهاجم بلندقامت می‌خواهد تا در تاکتیک‌های مدنظر کادر فنی قرار بگیرد. همچنین ویرا بازیکنی را که در تیم باشگاهی خود فعال بوده است می‌خواهد تا درگیر آماده‌سازی بدنی مهاجم جدید و از دست رفتن چند بازی مهم دیگر در فصل جاری لیگ برتر نباشد. موردی که با توجه به پایان نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی در دنیا و تنها فرصت این تیم برای خرید بازیکن آزاد، کار مدیران باشگاه را برای پیدا کردن گزینه مطلوب به دردسر انداخته است.


بلیت فروشی بازی حذفی
از بعدازظهر دیروز بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و نفت و گاز گچساران در چهارچوب دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی آغاز شده و هواداران پرسپولیس دوباره در یک بازی خانگی به ورزشگاه برمی‌گردند. آخرین بازی خانگی با تماشاگر سرخ‌ها مربوط به ۷ دی ماه و بازی با نساجی است و حالا پس از دو ماه و یک هفته دوباره هواداران پرسپولیس می‌توانند در آزادی تیمشان را تشویق کنند. بلیت‌های روبروی جایگاه ۲۰۰ هزار تومان، پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان و طبقه دوم ۵۰هزار تومان است. بلیت‌های جایگاه غربی نیز همچنان در دسترس نیست.


دو بار حذف در یک شانزدهم نهایی
پرسپولیس روزگار بسیار خوشی را در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سپری کرده‌ و تنها 2 بار با بازی‌ها وداع کرده‌ است. مرتبه اول پرسپولیس در یک‌شانزدهم به مصاف پاس رفت و با 2 گل مهدی مناجاتی و حبیب شرفی شکست خورد. مرتبه بعدی هم مقابل شموشک بود. پرسپولیس بازی رفت را با یک گل برد. بازی دوم در پایان نیمه اول با 2 گل به سود شموشک تمام شد. بین دو نیمه، سقف ورزشگاه فرو ریخت و در نهایت پرسپولیس از ادامه بازی‌ها انصراف داد. پرسپولیس 2 بار هم در میان تعجب، رنگ یک‌شانزدهم را ندید و در مرحله قبلی یعنی یک سی و دوم از گردونه بازی‌ها کنار رفت. یک بار آنها با 6 گل به فتح باختند و مرتبه دوم هم باخت در ضربات پنالتی برابر قشقایی بود که اجازه رسیدن قرمزها به یک‌شانزدهم را نداد.

 
همدردی با
سیستان و بلوچستان
هموطنان عزیزمان در شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان چند صباحی است که در نقاط مختلف این استان در پی بارش‌ها با پدیده مخرب سیل و سیلاب روبه‌رو می‌شوند. یکی از شدیدترین این سیلاب‌ها اخیراً منطقه چابهار و اطراف آن را درگیر کرده است که متأسفانه باعث خسارت‌های مالی سنگینی برای هموطنان عزیز شد.
باشگاه پرسپولیس ضمن آرزوی سلامتی برای عزیزان و هموطنان و به امید آن که این حوادث منجر به تلفات جانی نگردد، ضمن ابراز همدردی و همبستگی با مردم خوب و سختکوش سیستان و بلوچستان، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان‌های امدادرسان در جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعلام می‌دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی