صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و یک - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و یک - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۹

مصاحبه و خبر

آتیلا حجازی: آرامش اهمیت دارد
آتیلا حجازی، پیشکسوت استقلال و فرزند اسطوره فقید این باشگاه از برقراری آرامش در باشگاه استقلال بسیار خوشحال است. حجازی درباره این موضوع حرف‌هایی دارد: «اولاً که نباید از نتایج به دست آمده مغرور شد و باید با همه قوا تا پایان فصل ادامه داد. اما مسأله مهم این روزهای استقلال برقراری آرامش است که به تیم کمک قابل توجهی کرده است. امیدوارم این شرایط تا پایان فصل ادامه پیدا کند و خطیر و نکونام به سکوت خود ادامه داده و اجازه ندهند که بحرانی در تیم ایجاد شود. این سکوت برای استقلال بسیار امیدوار کننده است.» آتیلا در پایان گفت: «استقلال تیم باکیفیتی است که از نظر فنی شرایط خوبی دارد وراه بردن را بلد است. این رویه باید ادامه پیدا کند وتا پایان لیگ شاهد چنین بردهایی باشیم.»
 
 
نامجو مطلق: بلانکو مفید است

مجید نامجو مطلق از اینکه استقلال هدفمند فوتبال بازی می‌کند، راضی و خوشنود است: «استقلال با شکست سپاهان پله بزرگی را پیموده اما تا قهرمانی فاصله زیادی دارد و از الان زود است که درباره قهرمانی حرف بزنیم. عملکرد استقلال برحسب نتایجی که کسب کرده تا به امروز راضی کننده بوده و این روزها استقلال بسیار هدفمند و باهوش بازی می‌کند. به نظر من بلانکو بازیکن مفید و مؤثری برای تیم است و تأثیراتی که روی تیم دارد بیشتر از گلزنی او است.» مطلق یک هشدار هم درباره ماجرای خطیر و نکونام داده است: «اختلافات زمانی سر باز می‌کند که عمیق‌تر شده و در بزنگاه‌ها برای تیم می‌تواند مشکل‌ساز شود.»
 
 
یک وزارتخانه مالک استقلال؟
قرار است مشکل مالکیت باشگاه استقلال به سرعت حل شود تا این باشگاه برای فصل بعد در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد و   بتواند مجوز حرفه‌ای دریافت کند. در هفته‌های اخیر بارها هشدار داده شده که اگر استقلال و پرسپولیس مجوز حرفه‌ای خود را دریافت نکنند بدون هیچ اغماضی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مدارک این باشگاه را مورد تأیید قرار نخواهد داد. به همین دلیل و با دستور رئیس‌جمهور موضوع با فوریت در حال پیگیری است و قرار شده تا قبل از فرصت نهایی مالکیت دو باشگاه تعیین تکلیف شود. درباره استقلال شنیده می‌شود که احتمالاً به وزارت صنعت و معدن واگذار خواهد شد که اگر چنین شود، دیگر وزارت ورزش برای این باشگاه تصمیم‌گیری نخواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی