صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و یک - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و یک - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

 

پرسپولیس در آستانه واگذاری
به نظر می‌رسد مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها به زودی حل خواهد شد تا پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای مشکلی نداشته باشد. شنیده می‌شود مالک جدید باشگاه پرسپولیس شرکت تأمین اجتماعی خواهد بود و قرار است پروسه اداری این انتقال به زودی نهایی شود. طبق مقررات، موضوع واگذاری ابتدا باید در هیأت دولت به تصویب برسد، پس از آن قراردادی بین سازمان خصوصی‌سازی و این شرکت امضا و سپس نامه نهایی به سازمان بورس فرستاده شود تا مالکیت 51 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به شرکت تأمین اجتماعی انتقال یابد. در این زمینه نام شستا، شرکت زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی نیز مطرح شده است.


بدنسازی در هتل
طبق برنامه کادر فنی و فشردگی مسابقات، سرخ‌پوشان تمرین دیروز را با حضور در سالن بدنسازی برگزار کردند. در این تمرین، بازیکنان به مدت یک ساعت، برنامه خاصی را با استفاده از وزنه و دستگاه‌های بدنسازی اجرا کردند و سپس به استخر رفتند. علی نعمتی و گئورگی گولسیانی نیز که در بازی مقابل ذوب‌آهن مصدوم شده بودند با برنامه کادر پزشکی تمرین کردند. پرسپولیس امروز و فردا دو جلسه تمرین تاکتیکی خواهد داشت و سپس برای بازی مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی به اردو می‌رود.


پاداش 10 میلیونی برای نوجوانان
سرخپوشان نوجوان در فصل جاری رقابت‌های لیگ‌برتر نوجوانان تهران تاریخ‌سازی کرده و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کردند. به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس، روز پنجشنبه به میزبانی و ابتکار شرکت طبیعت از حامیان مالی باشگاه، جشنی را به منظور سپاس از اعضای این تیم که با هدایت حسن خانمحمدی درخشیدند، برگزار کردند. در این مراسم، مدیران عامل پرسپولیس و طبیعت، پیمان حدادی عضو هیأت مدیره و معاون اقتصادی باشگاه، محسن خلیلی مدیر آکادمی فوتبال باشگاه حضور داشتند و شرکت طبیعت پاداشی ده میلیون‌ تومانی هم برای اعضای تیم نوجوانان در نظر گرفت. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در جریان سخنرانی خود در جشن قهرمانی پرسپولیس، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان آکادمی، اعضای تیم نوجوانان و سرمربی این تیم گفت: امیدواریم رشد و توسعه هدفمندی که در آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه پرسپولیس شروع شده است، گسترش و ادامه یابد.


رونمایی از تن ماهی پرسپولیس
در حاشیه مراسم جشن قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس از تن ماهی به عنوان نخستین محصول غذایی تولیدی با برند پرسپولیس که با همکاری شرکت طبیعت تولید و توزیع شده، رونمایی گردید. باشگاه پرسپولیس از محل فروش هر قوطی کنسرو، ذینفع خواهد بود و در صورت استقبال هواداران و گسترش سبد محصولات در نظر است بخشی از درآمد حاصله از این بخش صرف توسعه فوتبال پایه در قالب فعالیت‌های آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس شود.

جستجو
آرشیو تاریخی