صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

گزارش

چهار بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دربی
نکونام نگران محرومیت چشمی
 چهار بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار برابر استقلال خوزستان، دربی ۱۰۳ پایتخت را از دست خواهند داد. استقلال با پیروزی مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ بیست و سوم در صدر جدول باقی ماند و فاصله خود را با رقبا بیشتر کرد.
آبی‌پوشان پایتخت در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر باید روز جمعه ۱۸ اسفند از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند و چهار بازیکن این تیم یعنی آرمین سهرابیان، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی ۳ کارت زرد دارند و در صورتی که در دیدار با استقلال خوزستان در اهواز کارت زرد دریافت کنند، دربی ۱۰۳ تهران در هفته بیستم لیگ را از دست خواهند داد.
 این در حالی است که هر ۵ بازیکن از مهره‌های کلیدی نکونام هستند. دیدار استقلال و پرسپولیس که دربی صد و سوم دو تیم است روز چهارشنبه ۲۳ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 
خط دفاعی مقبول استقلال
 سپاهان تا پیش از بازی با استقلال فقط نتوانسته به دو تیم گل نزند، اما در بازی با استقلال هم از زدن گل عاجز ماند تا مشخص شود خط دفاعی استقلال در فصل جاری خوب کار کرده است.
با توجه به بازگشت سیلوا، آمادگی سهرابیان و همچنین انگیزه سلیمی استقلال بدون نقص کار می‌کند و اگر مدافعان استقلال بتوانند به همین رویه ادامه دهند، قطعاً استقلال برای رسیدن به قهرمانی مشکلی نخواهد داشت.


حامدی‌فر محروم است
به نظر می‌رسد امید حامدی‌فر قصد ندارد از بازی خشن خود دست بردارد. حامدی‌فر که در تمرین قبل از شروع نیم‌فصل دوم باعث مصدومیت شدید یامگا از ناحیه چشم شد، به تذکرات نکونام توجهی ندارد.
یامگا به خاطر خطای شدید حامدی‌فر تا مرز کور شدن پیش رفت و به همین دلیل حتی نکونام تصمیم گرفت حامدی‌فر را کنار بگذارد که در نهایت این اتفاق نیفتاد اما هافبک استقلال با وجود تمام هشدارها در بازی‌ها خشن کار می‌کند.
امید حامدی‌فر با اینکه در بازی با سپاهان یار تعویضی بود، اما باز هم کارت گرفت تا در نهایت چهار کارته شود و بازی با استقلال خوزستان را از دست داد.
با وجود اینکه حامدی‌فر در ترکیب اصلی استقلال جایی ندارد اما به دلیل این محرومیت استقلال در بازی با همتی خوزستانی خود باید بدون این هافبک حضور پیدا کند. البته حامدی‌فر با این محرومیت برای بازی دربی مشکلی ندارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی