صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۴

نقل قول

باشگاه هوادار مدعی شد؛
بازی به دلیل برف لغو نشده است
بازی آلومینیوم و هوادار به میزبانی اراک به علت بارش برف لغو شد. اما باشگاه تهرانی این اتفاق را به بارش برف مربوط نمی‌داند.
آنها در اطلاعیه‌ای مدعی شدند که: «متأسفانه در اقدامی محیر‌العقول تعدادی از مسئولان برگزاری بازی آلومینیوم و هوادار دو ساعت و سی دقیقه پیش از آغاز بازی و در حالی که به اذعان جملگی مدیران، شرایط برگزاری مصاف مورد اشاره کاملاً وجود داشته و در حالی که با توجه به پیش‌بینی پورتال‌های معتبر هواشناسی برای روز آینده نیز شرایط جوی مشابهی گزارش شده و هیچ گونه سندی مبنی بر تشدید بارش برف و باران در شهر اراک وجود ندارد، مسئولان مربوطه نه تنها نسبت به لغو دیدار در روز چهارشنبه تصمیم‌گیری نموده‌اند که بازی را نه به بیست و چهار ساعت بعد که به طور کامل به تعویق انداخته‌اند. اما تصاویر و ویدیوهایی که در اختیار باشگاه هوادار قرار دارد نشان می‌دهد که خوشبختانه از روزهای گذشته عملیات کاور‌کشی و برف‌روبی ورزشگاه امام خمینی اراک کاملاً انجام شده است، به طوری که در کمال ناباوری و در آخرین بازید مسئولان باشگاه هوادار از ورزشگاه مربوطه و یک ساعت مانده به زمان آغاز بازی، نه تنها در چمن و روی کاور برفی وجود نداشته که روی پیست تارتان مجموعه نیز اثری آنچنانی از وجود برف و یخ‌زدگی مشاهده نشده است.»
 

ستاره سوریه خرید جدید نساجی
تیم فوتبال نساجی در نیم‌فصل دوم و پس از انجام دو بازی، به صورت توافقی با «لوکاس آلکاراز»  قطع همکاری کرد و ساکت الهامی که در نیم‌فصل اول هدایت مس رفسنجان را عهده‌دار بود به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.
مدیران نساجی به درخواست الهامی با «نونو فرناندز» هافبک اسپانیایی قطع همکاری کردند و از همین رو لیست این تیم برای جذب یک بازیکن باز شد و آنها با «عبدالرحمن ویس» مدافع تیم ملی سوریه به توافق دست یافتند. این بازیکن تحت قرارداد با تیم آتن کالیته یونان است و طی مذاکراتی که مسئولان نساجی با مدیران این باشگاه انجام داده‌اند، این بازیکن به صورت قرضی راهی نساجی خواهد شد.
الهامی از خط دفاعی تیم خود اصلاً رضایت ندارد و امیدوار است تا با جذب این بازیکن فاز دفاعی این تیم شکل بهتری به خود بگیرد. ویس طی یکی، دو روز آینده راهی تهران خواهد شد و پس از گذراندن آزمایشات پزشکی قرارداد این بازیکن با نساجی به ثبت خواهد رسید.

جستجو
آرشیو تاریخی