صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و نه - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و نه - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

خداحافظی زاهدی از پرسپولیس
شهاب زاهدی که در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شد دیروز در تمرین این تیم حاضر شد تا با همبازیانش و اعضای تیم خود خداحافظی کند.
شهاب زاهدی دیروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد تا از اعضای تیم تشکر و خداحافظی کند. او که با جدایی از پرسپولیس تصمیم دارد فوتبال خود را در لیگ ژاپن ادامه بدهد، پیش از شروع تمرین در جمع سرخ‌پوشان حضور پیدا کرد. او ضمن تشکر و قدردانی از بازیکنان و کادر فنی به جهت حمایت‌هایی که از او داشتند برای تیم در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت و قهرمانی و در پایان از آنها خداحافظی کرد.
گفته می‌شود زاهدی احتمالاً به تیم فوکوکا در جی لیگ ژاپن خواهد پیوست که بعد از انجام یک هفته از این مسابقات در رده یازدهم قرار دارد.


همکاری پرسپولیس با یک شرکت هواپیمایی
شرکت هواپیمایی «قشم‌ایر» به جمع حامیان پرسپولیس پیوست. به دنبال مذاکرات صورت گرفته بین مدیران عامل باشگاه پرسپولیس و شرکت هواپیمایی قشم ایر، پروازهای پرسپولیس از این پس به صورت اختصاصی با پروازهای «قشم‌ایر» خواهد بود و سرخ‌پوشان ایران از خدمات پروازی این شرکت هواپیمایی در بازی‌های خارج از خانه بهره‌مند خواهند شد. سفر دیروز کاروان سرخ‌ها به اصفهان که با پرواز چارتر انجام شد، نخستین پرواز بعد از شروع این همکاری است.


آخرین تمرین در سوز زمستانی
سرخپوشان ایران آخرین تمرین خود برای بازی با ذوب‌آهن را دیروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
راندو در سه گروه، مرور تاکتیک‌های حمله و دفاع و فوتبال هدفمند از جمله برنامه‌های این تمرین بود. اوسمار و دستیارش رافائل در جریان راندو خود نیز پا به توپ شدند. در پایان این تمرین، بازیکنان ناهار را در ورزشگاه صرف کردند و بعد از کمی استراحت، با اتوبوس راهی فرودگاه شدند تا به سوی اصفهان پرواز کنند.


سود پرسپولیس از فروش شهاب
رضا درویش در پاسخ به اینکه آیا در قرارداد زاهدی بند فسخ گنجانده شده بود، گفت: خیر، ایشان آمدند توافق کردند و مبلغی را به باشگاه دادند. مبلغ نسبتاً خوبی هم گیر باشگاه آمد اما ما دنبال این مبلغ نبودیم و دوست داشتیم در خدمت‌شان باشیم و از ایشان استفاده کنیم اما وقتی بازیکن تمرکز لازم را ندارد و نمی‌تواند خدمتی به تیم داشته باشد، سرمربی گفت بهتر است قطع همکاری داشته باشیم و برود تا شاید موقعیت‌ بهتری برایش فراهم شود.
 مدیرعامل پرسپولیس درباره مبلغ پرداختی زاهدی برای جدایی از این تیم عنوان کرد: توافقی بین باشگاه و ایشان بود و شاید علاقه‌مند نباشند که مطرح شود اما شاید چند برابر مبلغی را که گرفته بود، به باشگاه برگرداند.
او در پاسخ به اینکه با این شرایط آیا نیم فصل حضور زاهدی در پرسپولیس رایگان شده است، گفت: بیشتر از رایگان.

جستجو
آرشیو تاریخی