صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

روز پرکار مجموعه ورزشی آزادی
استقلال و سپاهان در حالی رخ در رخ هم قرار می‌گیرند که پیش از این بازی قرار است یک همایش انتخاباتی در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شود. برای این برنامه انتخاباتی از مدت‌ها قبل فراخوان داده شده و این طور که گفته می‌شود برنامه فوق انجام خواهد شد و استقلال و سپاهان نیز طبق برنامه قرار است رأس ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه یکصد هزارنفری آزادی مقابل هم قرار بگیرند. برنامه انتخاباتی برای حوالی ساعت ۱۴:۰۰ سه‌شنبه برنامه‌ریزی شده و بازی استقلال نیز در زمان مقرر انجام خواهد شد. با توجه به تداخل این دو برنامه به احتمال زیاد حجم تردد در ورزشگاه آزادی و اطراف آن چشمگیر خواهد بود و شرایط خاص و ویژه‌ای پیش از شروع بازی حساس استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی به وجود خواهد آمد. نکته قابل توجه اینکه قرار است استقلال و سپاهان بعد از 4 سال در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران مقابل هم قرار بگیرند. این تداخل برنامه در حالی رخ داده که احتمال حضور تماشاگران اصفهانی نیز بسیار زیاد است و گفته شده ۳۰ دستگاه اتوبوس قرار است از اصفهان راهی تهران شوند. البته اگر شرایط جوی نیز به اصفهانی‌ها اجازه دهد که مسیر شهر خود را تا پایتخت با اتوبوس طی کنند.
 

بیک‌زاده:
امیدوارم سپاهان دوباره ما را نبرد
هاشم بیک‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که روند امتیاز‌گیری این تیم در نیم‌فصل دوم عالی بوده؛ این چهره آبی‌ها درباره حرکت استقلال این جملات را به زبان آورده است: «روند امتیاز‌گیری تیم در نیم‌فصل اول خیلی خوب بود و در نهایت هم با صدرنشینی تمام شد. در نیم‌فصل دوم هم شروع خوبی داشته که می‌تواند ادامه‌دار باشد. تنها شکست استقلال مقابل همین سپاهان در نیم‌فصل اول بود. امیدوارم این باخت تکرار نشود و دیگر شکستی را تجربه نکنند. همان‌طور که گفتم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. سپاهان تیمی نیست که برای مساوی و دفاع کردن به آزادی بیاید.» بیک‌زاده که خود در سپاهان بازی کرده، ادامه داد: «قطعاً برای هر 3 امتیاز بازی می‌کند. با این وجود امیدوارم استقلال روند خوب خودش را ادامه بدهد و بتواند نتیجه لازم را از این بازی بگیرد. استقلال بیشتر گل‌ها را روی ضربات ایستگاهی و کرنرها زده است. شاید در جریان بازی کمتر شاهد خلق موقعیت از استقلال باشیم اما در اجرای این برنامه (ضربات ایستگاهی و کرنر) تبحر دارند و می‌توانند به خوبی استفاده کنند. هر چند سپاهان هم در این موضوع عملکرد خوبی داشته و گل‌های زیادی را از این طریق زده است.»


غیبت دوباره نکونام در نشست خبری
جواد نکونام زمان قابل توجهی است که در نشست‌های قبل از بازی شرکت نمی‌کند. سرمربی استقلال دلایل خاصی برای عدم حضور در این نشست‌ها دارد که به این موضوع بارها پرداخته شده است. نوازی نیز وقتی با سؤال خبرنگاران درباره چرایی غیبت آقای سرمربی مواجه شده، گفته که سرمربی استقلال به دلیل مشغله بالا موفق نشده در نشست‌ها حاضر شود. البته نکونام بعد از بازی با صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی در ورزشگاه آزادی شرکت کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی