صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر


برتری تیم ملی بسکتبال برابر هند در انتخابی کاپ آسیا
 شاگردان هاکان دمیر بعد از برد شیرین تیم چند ملیتی قطر در تهران راهی دهلی شدند تا در دومین بازی خود به مصاف تیم ملی این کشور بروند.
ملی‌پوشان کشورمان در این بازی با ارائه یک بازی منطقی موفق شدند هند را در خانه و برابر هواداران خود شکست بدهند. میزبان در این دیدار در شرایطی به مصاف ملی‌پوشان کشورمان رفت که حتی تمامی سالن پر نشد و ظرفیت‌های خالی به چشم می‌خورد.
در کوارتر چهارم این بازی شیپورهایی که از سوی هواداران ایرانی به سالن محل برگزاری آورده شده بود از سوی مسئولان سالن گرفته شد تا صدای تشویق هواداران تیم ملی به حداقل برسد اما با همه این شرایط تیم ایران در این بازی برتر ظاهر شد و با برد ۸۶ بر ۵۳ زمین بازی را ترک کرد.
کوارتر اول
۲۳ .......................... ۲۰ ایران
کوارتر دوم
۱۹ ........................... ۱۲ ایران
کوارتر سوم
۲۵ ........................... ۱۲ ایران
کوارتر چهارم
۱۹ .............................9 ایران


قهرمان المپیک سیدنی و آتن فردا از بیمارستان مرخص می‌شود
رضازاده به خانه برمی‌گردد
 قوی‌ترین مرد پیشین وزنه‌برداری جهان و دارنده دو نشان طلای بازی‌های المپیک سیدنی و آتن فردا از بیمارستان ترخیص می‌شود.
حسین رضازاده قهرمان سابق فوق سنگین وزنه‌برداری جهان و المپیک که در کارنامه درخشان خود، ۲ طلای المپیک، چهار طلای جهان و دو طلای بازی‌های آسیایی را دارد، پس از چند روزی بستری شدن بخاطر بیماری دیابت و جراحی انگشت پایش با مجوز پزشک معالجش فردا مرخص شده و به خانه برمی‌گردد. رضازاده هفته گذشته بخاطر شدت پیدا کردن بیماری دیابتش مجبور شد در بیمارستان ساسان تهران بستری شده و انگشت پایش که متورم شده بود را به تیغ جراحان بسپارد. حالا و بعد از چند روز که او در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت، با حاصل شدن بهبودی، قرار است فردا با مجوز پزشک معالجش از بیمارستان ترخیص شده و به خانه برگردد. حسین رضازاده در این خصوص تأکید دارد: «روز اولی که آمدم بیمارستان به هیچ وجه حال و احوال روبراه و خوبی نداشتم. اما حالا وضعیتم خداراشکر خوب است و مشکلی هم ندارم. به همین دلیل با نظر پزشک معالجم و با توجه به اینکه بهبودی حاصل شده است، به احتمال زیاد به خانه برگردم و باقی استراحت پزشکی‌ام را در خانه دنبال کنم.»
رضازاده ادامه می‌دهد: «از تمامی عزیزان و مسئولین گرانقدرم تشکر ویژه دارم که در این چند روز من و خانواده‌ام را شرمنده کردند و با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به بیمارستان پیگیر حال من بودند. قدردان همه عزیزان هستم و امیدوارم خدا سلامتی بدهد تا توان خدمت به همه عزیزان را داشته باشم.»

جستجو
آرشیو تاریخی