صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

کارت بازی برای سه بازیکن جدید
قرارداد سه سرخپوش برای ثبت و دریافت کارت بازی ایشان ارسال و تشریفات کاری مربوط به آنها دیروز انجام شد.
بر این اساس، شماره‌ پیراهن‌های ۲۷، ۱۸ و ۴۱ به ترتیب برای محمد خدابنده‌لو، ابوالفضل بابایی و عرفان نجاری در نظر گرفته شده است. شماره 27 زمانی متعلق به رامین رضاییان بود و شماره 18 هم زمانی در اختیار بازیکنانی مثل مهرداد کفشگری، محسن ربیع‌خواه و محمد شریفی قرار داشت که برخلاف بابابی هافبک دفاعی بودند.


65 دقیقه تمرین در هوای سرد
سرخپوشان ایران، دیروز تمرینی ۶۵ دقیقه‌ای داشتند که در جریان آن، همه بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند. پیش از تمرین، یک جلسه فنی برگزار شد و شروع تمرین از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بود. راندو، حفظ توپ و فوتبال هدفمند، بخش‌هایی از این تمرین گرم پرسپولیس در هوای سرد امروز تهران بود. پرسپولیس که خود را آماده مصاف با ذوب‌آهن می‌کند، ظهر امروز آخرین تمرین خود را انجام خواهد داد و پس از آن، کاروان تیم با پرواز چارتر راهی اصفهان خواهد شد.


بلیل عمرانی هم پیشنهاد شد
با توجه به جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی مهاجمان خارجی زیادی به باشگاه پرسپولیس معرفی شدند. یکی از آنها بلیل عمرانی مهاجم 30 ساله الجزایری است که رزومه جالبی ندارد. این مهاجم 188 سانتیمتری فوتبالش را از باشگاه المپیک مارسی شروع کرده و برای تیم‌های ملی پایه فرانسه هم به میدان رفته است. البته او عضو تیم ب مارسی بوده و کلاً 6 بازی برای تیم اصلی انجام داده. آخرین تیمش هم در لیگ رومانی بوده است.


پرسپولیس جزئیات نداد
بعد از چندین ساعت جلسه با شهاب زاهدی و در حالی که خود بازیکن درباره جزئیات جدایی‌اش موردی را اعلام نکرد، باشگاه پرسپولیس هم بدون اعلام جزئیاتی درباره نحوه جدایی شهاب و اینکه مبلغی به این باشگاه می‌رسد یا نه تنها به خبر جدایی این بازیکن اشاره و برای او آرزوی موفقیت کرد.


پیراهن 40 دلاری پرسپولیس
با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس این باشگاه تلاش دارد البسه اصلی این تیم را به صورت مستقیم به هواداران بفروشد و دست واسطه‌ها را کوتاه کند. با این وجود قیمتی که باشگاه برای البسه خود با برند مجید گذاشته کار غالب هواداران برای خرید لباس اصلی تیم محبوب‌شان را سخت می‌کند. قیمت پیراهن اصلی پرسپولیس که فعلاً در طرح اول و دوم (قرمز و مشکی) موجود است 2 میلیون و 400 هزار تومان اعلام شده که بیش از 40 دلار می‌شود. برای پیراهن هواداری هم قیمت 600 هزار تومان در نظر گرفته شده که طبیعتاً کیفیت لباس تیم را ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی