صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر


بابایی و اولین حضور در لیست 20 نفره
با توجه به شرایط نقل و انتقالاتی پرسپولیس در زمستان و اتفاقاتی که در روز پایانی این بازه نقل و انتقالاتی در لیست سرخ‌ها رخ داد باید منتظر برخی تغییرات در فهرست بازی عصر فردای این تیم در فولادشهر بود.
بعد از جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی حالا علیرضا بیرانوند هم محروم خواهد بود و نمی‌تواند با تیم به اصفهان برود و با اینکه سرخ‌ها بازیکن مصدومی ندارند اما فهرست بیست نفره اوسمار تغییراتی خواهد داشت.
با توجه به ورود اوستون اورونوف به لیست، او یکی از بیست نفر بازی در فولادشهر خواهد بود. همچنین عبدالکریم حسن نیز می‌تواند در این بازی حضور داشته باشد. غیر از عیسی آل‌کثیر که هفته قبل بازی کرد ابوالفضل بابایی مهاجم بیست ساله جدید پرسپولیس که از فجرسپاسی به این تیم آمده هم در فهرست تیمش قرار خواهد گرفت و شاید حتی شانس بازی پیدا کند.
همچنین با توجه به محرومیت بیرانوند غیر از امیررضا رفیعی، شاهد حضور مهرشاد اسدی، دیگر دروازه‌بان پرسپولیس، در لیست بیست نفره این بازی خواهیم بود. با وجود اضافه شدن نفرات جدید و کنار رفتن باهویی و زاهدی و البته بیرانوند، احتمالاً یک بازیکن جوان در لیست سرخ‌ها قرار خواهد گرفت که باید دید شانس به سهیل صحرائی رو خواهد کرد یا میلاد سورگی.


ننکا قبل از یحیی خداحافظی کرده بود
بعد از شروع پروسه جدایی یحیی گل‌محمدی بحث فسخ قرارداد این مربی هم پیش رفت و او با توافق دوطرفه از این تیم جدا شد. نکته جالب اینجاست که ننکا در اردوی قبل از بازی با مس رفسنجان و در هتل محل اقامت تیم پرسپولیس به برخی اعضای تیم گفته بود از باشگاه الریان قطر پیشنهاد دارد و می‌خواهد به این تیم بپیوندد. این در حالی است که بعد از اعلام جدایی او گفته شد این مربی به خاطر مشکل خانوادگی‌اش قصد جدایی از پرسپولیس دارد و می‌خواهد در برزیل کنار خانواده‌اش باشد اما ظاهراً بعد از جدایی از سرخ‌ها بلافاصله با باشگاه الریان قطر قرارداد بسته است. گفتنی است ننکا قبل از حضور در پرسپولیس در دو مقطع و به مدت هشت سال در باشگاه الریان قطر به عنوان مربی دروازه‌بانی فعالیت می‌کرد و دوباره به این باشگاه برگشته است.


اعتراض پرسپولیس به حکم کنعانی
هومن هدایتی، وکیل باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگویی در واکنش به اینکه برخی اعتقاد دارند کمیته انضباطی در رأی کنعانی‌زادگان مراعات کرده، گفت: من مراعاتی در رأی کمیته انضباطی ندیدم. جریمه، جریمه قابل توجهی است اما ما همیشه در مسئولیت‌هایی که منجر به اینگونه اتفاقات می‌شود، باید در نظر بگیریم این اتفاق بر اساس چه تحریکی صورت گرفته است.
او ادامه داد: نه تنها در حقوق داخلی، بلکه در مسائل بین‌المللی هم فیفا هم توجه می‌کند که بازیکن در چه سطحی مورد تحریک قرار می‌گیرد. کمااینکه ممکن است انگیزه‌های شرافتمندانه یا در بعضی موارد آسیبی از نظر روحی- معنوی به خودش و خانواده‌اش وارد شود و در عکس‌العمل تأثیرگذار باشد. ان‌شاءالله باشگاه تجدیدنظرخواهی می‌کند و موضوع را پیگیری می‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی