صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

 دو سفر تا قبل از پایان سال
استقلال در هفته‌های آتی با این تیم‌ها مصاف خواهد داد: استقلال - سپاهان (تهران) استقلال - مس رفسنجان (رفسنجان) استقلال - استقلال خ (اهواز) استقلال - پیروزی (تهران) استقلال - هودار (تهران). این برنامه نشان می‌دهد استقلال تا قبل از پایان سال‌جاری دو بار از تهران خارج خواهد شد. البته از سه بازی که آبی‌ها در تهران برگزار خواهند کرد یک بازی مقابل سپاهان است و بازی دیگر مقابل پرسپولیس که شرایط سختی برای استقلال به وجود خواهد آمد. آخرین بازی استقلال در سال‌جاری مقابل هوادار در تهران خواهد بود که بعید است بازی آن چنان پرچالشی برای آبی‌ها باشد. هرچند که تیم مسعود شجاعی نیز این روزها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.
 

مدارک استراماچونی ارسال نشده
طبق استعلامی که کمیته صدور مجوز حرفه‌ای از باشگاه استقلال گرفته هنوز مدارک مربوط به پرداخت بدهی استراماچونی روی سایت مربوطه بارگذاری نشده است. درواقع یکی از دلایلی که موجب حذف تیم‌ها می‌شود عدم ارسال مدارک مربوط به بدهی‌ها است که باشگاه استقلال علاوه برحل مشکل مالکیت مشترک باید این موضوع را هم حل کند. باید دید باشگاه استقلال در راستای بارگذاری اسناد مربوط به پرداخت بدهی استراماچونی که در حدود 2 میلیون یورو بود چه زمان اقدام خواهد کرد؟!
 

طلب 20 میلیاردی
از اسپانسر
باشگاه استقلال از اسپانسر خود 20 میلیارد تومان‌ طلب دارد. این ‌طلب درحالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که در نحوه همکاری باشگاه استقلال با یک شرکت فروش موبایل نیز حرف و حدیث‌هایی به وجود آمده و از باشگاه استقلال خواسته شده به سرعت در راستای فسخ قرارداد با این شرکت اقدام کند. البته ‌طلب 20 میلیارد از اسپانسر مربوط به شرکت فروش موبایل نیست و یکی دیگر از اسپانسرهای باشگاه استقلال به تعهدات خود عمل نکرده که این موضوع علی خطیر را برای پرداخت مطالبات استقلال با مشکل مواجه کرده است.
 

مورایس غایب بازی با استقلال
مورایس به دلیل اینکه در بازی با شمس آذر از داور کارت گرفته قادر به همراهی تیمش در بازی با استقلال نیست. مورایس به این ترتیب نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند و دستیاران او باید در بازی با استقلال هدایت این تیم را به عهده بگیرند. احتمالاً مورایس از طریق تلفن همراه با تیم ارتباط برقرار خواهد کرد. بدون شک اگر مورایس اجازه نشستن روی نیمکت را داشت، بازی جذاب‌تر دنبال می‌شد اما محرومیت این مربی تا حدی کار نکونام را در بازی سخت سه‌شنبه آسان‌تر خواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی