صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

شکست دور از انتظار هاکی روی یخ از فیلیپین
تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان امروز در سومین دیدار جهانی از ساعت 15:30 به مصاف کره شمالی می‌رود. ملی‌پوشان کشورمان که نتیجه بازی اول مقابل تیم قدر میزبان بوسنی را واگذار کرده بودند در بازی دوم باید فیلیپین را مغلوب می‌کردند تا کارشان برای بقا در دیویژن 3 به اما و اگر نرسد اما برابر تیم فیلیپین 14- 2 متحمل شکست شدند تا حالا امیدشان برای بقا پیروزی در دیدارهای باقیمانده باشد.
 
 
قهرمانی تیم تنیس زیر16 سال در آسیا
نوجوانان ایران قهرمان دیویس کاپ پیش مقدماتی کمتر از ۱۶ سال در سریلانکا شدند. آخرین روز رقابت‌های تنیس کمتر از 16 سال دیویس کاپ در مرحله پیش مقدماتی جهانی در سریلانکا برگزار شد و تیم‌ ملی تنیس ایران در آخرین دیدار خود به مصاف اردن رفت. در اولین دیدار بخش انفرادی سام عطاران موفق شد با نتیجه 2-6 و 4-6 از سد نماینده اردن عبور کند و در دومین مسابقه ایریک عابدین‌زاده با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف آسیایی خود نتیجه را واگذار کرد تا تکلیف تیم برنده در بازی دونفره مشخص شود. در بخش دوبل هم تیم ایران با ترکیب سام عطاران و مهراد منصوری حریف اردنی خود را شکست داد تا این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ایران به پایان برسد، به این ترتیب نمایندگان کشورمان با کسب این پیروزی ضمن کسب عنوان قهرمانی مجوز حضور در رقابت‌های مقدماتی جهانی را که از 28 اردیبهشت تا 5 خرداد ماه در قزاقستان برگزار می‌شود به دست آوردند.
 
 
درخشش امیر غفور در لیگ رومانی

یاران امیر غفور و جواد کریمی در لیگ والیبال رومانی به پیروزی رسیدند. دو تیم والیبال دیناموبخارست و رپید بخارست به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود رپید بخارست تمام شد. امیر غفور که در رپید بخارست بازی می‌کند در این رقابت در هر سه ست برای تیمش به میدان رفت و با کسب ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن تمیش نام گرفت تا علاوه بر درخشش در این رقابت، برد را به تیمش تقدیم کند. همچنین در تیم دیناموبخارست محمد بربست بازیکن ایرانی در دو ست نخست برای تیمش بازی کرد و تنها به کسب ۲ امتیاز بسنده کرد. در دیگر بازی‌های برگزار شده در لیگ والیبال رومانی، آرکادا گالاتی ۳ بر صفر براسو را شکست داد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ به سود والیبال آرکادا گالاتی تمام شد. در این بازی جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران در سه ست برای تیم والیبال آرکادا گالاتی بازی کرد و توانست چهار امتیاز کسب کند.

جستجو
آرشیو تاریخی